پایان مسابقات کاراته بانوان در تربت جام

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۱:۳۷:۰۵
کد خبر: ۹۰۰۶۹۹
پایان مسابقات کاراته بانوان در تربت جام
رییس اداره ورزش و جوانان تربت جام از برگزاری مسابقات کاراته بانوان در دو بخش کاتای انفرادی و کومیته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محسن سپهری در این خصوص گفت: اولین دوره ‌مسابقات هون کیوکوشین کاراته تربت جام در بخش بانوان با حضور 180 شرکت کننده در قالب ۷ تیم و در دو بخش کاتای انفرادی و کومیته برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم هایی از شهرستان های تربت جام، مشهد، احمدآباد صولت و روستاهای مهمانشهر، بزد، خرم آباد و حسین آباد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس اداره ورزش و جوانان تربت جام عنوان کرد: این مسابقات به همت هیئت کاراته و با همکاری اداره ورزش و جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

سپهری ادامه داد: در پایان تیم تربت جام با کسب  ۱۴مدال طلا بعنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت و تیم های روستای  بزد با ۹ مدال طلا و روستای حسین آباد با ۴ مدال طلا عناوین دوم وسوم را از آن خود کردند.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم همانگونه که رشته کاراته در روستاها علی الخصوص در بین بانوان فعال شده است، شاهد فعالیت سایر رشته های ورزشی در سطح روستاهای تابعه شهرستان باشیم و با شناسایی و کسب استعدادها بتوانیم گام مثبتی در ورزش قهرمانی برداریم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از یاسمن تکلو به عنوان جنگنده ترین فایتر، مژگان یعقوبی به عنوان برترین داور وآیلین حاجی محمدی به عنوان با اخلاق ترین فایتر با اهداء لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز