در سفر وزیر ارشاد به اردبیل مطرح شد

بزرگترین مجتمع فرهنگی استان اردبیل تا ۲ سال آینده بهره‌برداری می‌شود

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۲۳:۲۹
کد خبر: ۹۰۰۷۳۵
بزرگترین مجتمع فرهنگی استان اردبیل تا ۲ سال آینده بهره‌برداری می‌شود
استاندار اردبیل گفت: برای ادامه پروژه بزرگترین مجتمع فرهنگی استان در شهر اردبیل (تالار شهر) ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و این مکان فرهنگی تا ۲ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش برنا، اکبر بهنامجو در تشریح نتایج سفر سه روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان افزود: در این سفر علاوه بر موافقت با تخصیص این اعتبار، اختصاص  ۶۰۰ میلیارد ریال  نیز در قالب تفاهم‌نامه برای توسعه امور فرهنگی استان امضاء شد.

وی بیان کرد: تکمیل و بهره‌برداری از مجتمع‌های فرهنگی شهرهای کلور، هشتجین، عنبران و پارس‌آباد از جمله  موراد تصویبی بود ضمن اینکه ایجاد مجتمع فرهنگی‌، هنری در سرعین نیز به تصویب رسید.

وی همکاری دستگاه‌های اجرایی در رابطه با شناسایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی را یادآور شد و افزود: برای کاهش انواع آسیب‌های اجتماعی و مشکلات نوپدید باید از ظرفیت رسانه و هنرمندان استفاده شود.

استاندار اردبیل  با اشاره به توافق  با ارتش در زمینه انتقال و جابجایی پادگان ارتش از مرکز شهر اردبیل، افزود: قرار است زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در محل این پادگان اجرا و عملیاتی شود و لازم است وزارت فرهنگ و ارشاد نیز در این محدوده مشارکت کند.

بهنامجو از هنرمندان و رسانه‌ها بعنوان بازوی توانمند فرهنگ یاد کرد و اضافه کرد: اعتماد و وثوق قاطبه مردم به رسانه‌های رسمی و هنرمندان غیر قابل کتمان است و ورود این قشر برای کاهش آسیب‌ها و شناسایی آن حائز اهمیت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز