تاکید معاون استاندار بر معرفی هر چه بیشتر ظرفیت های گردشگری آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۵:۰۰
کد خبر: ۹۰۰۸۸۷
تاکید معاون استاندار بر معرفی هر چه بیشتر ظرفیت های گردشگری آذربایجان غربی
سرپرست معاونت عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: ظرفیت های گردشگری استان بیشتر معرفی شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، پیمان آرامون سرپرست معاونت عمرانی استاندار آذربایجان غربی در جلسه ستاد تسهیل سفرهای استان با اشاره به اهمیت معرفی ظرفیت های گردشگری استان و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در این زمینه گفت: با توجه به ظرفیت های گردشگری استان توجه به این حوزه مهم در آذربایجان غربی بیش از سایر استان ها احساس می شود چرا که حوزه گردشگری از لحاظ تقویت حوزه اقتصادی زود بازده است.

آرامون با اشاره به ظرفیت های ویژه استان در جذب گردشگران داخلی و خارجی گفت: متاسفانه علیرغم اقدامات انجام شده برای معرفی پتانسیل های گردشگری استان ،  هنوز این جاذبه ها برای علاقه مندان به گردشگری در کشور معرفی نشده است.

وی بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در معرفی جاذبه های گردشگری استان تاکید کرد.

 آرامون همچنین در ادامه با بیان اتمام سفر های تابستانی بر بررسی بیشتر نقاط قوت و ضعف کمیته های ستاد تسهیل سفر استان تاکید کرد و افزود: باید برنامه ریزی منسجم و هماهنگتری برای جذب گردشگران در نوروز امسال صورت گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان نیز در این جلسه  از تدوین بسته های سفرهای ارزان در استان خبر داد و گفت: بسته سفر های ارزان و آسان برای استفاده گردشگران از جاذبه های آذربایجان غربی که در سامانه مرکزی ستاد کشوری قرار داده می شود آماده شده است.

جباری افزود: کاهش هزینه های اقامت ، تفریح و گردش ، راهنمایی برای استفاده از خدمات دستگاهها و معرفی نمایشگاههای مختلف در شهر های استان به گردشگران از جمله مزایای این بسته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز