پایان رده سنی جوانان مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ کاراته اورمیا-اوپن

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۷:۴۱:۳۴
کد خبر: ۹۰۱۱۰۱
پایان رده سنی جوانان مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ کاراته اورمیا-اوپن
ایران قهرمان رده سنی جوانان مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ کاراته اورمیا-اوپن

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، دومین روز مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ کاراته اورمیا-اوپن جام وحدت و دوستی در سالن 6000نفری غدیر ارومیه برگزار شد.

در این مسابقات و در رده سنی جوانان، تیم ایران با کسب پنج مدال طلا، سه نقره و 9 برنز، قزاقستان با یک مدال طلا و یک مدال برنز و جمهوری آذربایجان با یک مدال طلا  به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش جوانان کاتای انفرادی، متین زارع از ایران اول شد، متین محمدپور از ایران مقام دوم را به دست آورد و میلاد ملک پور از ایران و محمدصدرا شیدزی از ایران مشترکاً سوم شدند.‌

کاتای تیمی، تیم صنعت مس کرمان از ایران اول شد و تیم آذربایجان‌شرقی از ایران مقام دوم را به دست آورد و تیم کشور عراق  و تیم اصفهان از ایران مشترکاً سوم شدند.‌

در کومیته جوانان، وزن منهای 55 کیلوگرم، رضا بشارتی کیا از ایران اول شد، علوق بک علیب اوو از ازبکستان در مکان دوم قرار گرفت و دانیال علی‌پور و محمد الهیاری از ایران مشترکاً سوم شدند.

وزن منهای 61 کیلوگرم، نور سلطان کالییو از کشور قزاقستان بر سکوی اول ایستاد، مهدی کاظمی از ایران دوم شد و مهدی مهرورزان از ایران و آلتونر یلماز اکرم از ترکیه مشترکاً در رده سوم قرار گرفتند.

وزن منهای 68کیلوگرم، علی رضا حبیب از ایران اول شد و شوخ روخ بک تورسون محمد اوف از ازبکستان در رده دوم قرار گرفت و پارسا آران از ایران و امیر بوگرا گنجان از کشور ترکیه عنوان مشترک سومی را کسب کردند.

وزن منهای 76 کیلوگرم، حسین حسین زاده از آذربایجان در مکان نخست قرار گرفت، حسن ارسلان از کشور ترکیه دوم شد و مهدی صفری از ایران و کوون چنگ محمد او از ازبکستان سوم مشترک شدند.

وزن مثبت 76 کیلوگرم، محسن صفرنژاد از ایران در مکان نخست قرار گرفت، براک اوزگون دوز از ترکیه دوم شد و ابوالفضل نوری سامانی از ایران و رمضان عزیز او از قزاقستان سوم مشترک شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز