استاندار قزوین:

وحدت و همدلی رمز پیروزی کشور در مقابل دشمنان است

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۸:۵۶
کد خبر: ۹۰۱۲۲۱
وحدت و همدلی رمز پیروزی کشور در مقابل دشمنان است
استاندار قزوین روز یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: دشمنان با استفاده از شیوه‌های جنگ نرم و تفرقه افکنی برای سلب اعتماد عمومی تلاش می کنند تا وحدت و همدلی در جامعه ایرانی از میان رفته و راه دستیابی به اهداف آنها تسیهل شود.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛استاندار قزوین روز یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: دشمنان با استفاده از شیوه‌های جنگ نرم و تفرقه افکنی برای سلب اعتماد عمومی تلاش می کنند تا وحدت و همدلی در جامعه ایرانی از میان رفته و راه دستیابی به اهداف آنها تسیهل شود.  

هدایت الله جمالی پور اظهار داشت: هم اکنون در شرایطی سخت‌تر از دوران دفاع مقدس قرار داریم و دشمنان در بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی برای اجرای توطئه‌ها و نقشه‌های شوم خود تلاش می‌کنند.

وی همچنین گفت: دشمنان باید بدانند که سربازان انقلاب اسلامی همواره همانند دوران دفاع مقدس از آرمان‌های انقلاب و نظام دفاع خواهند کرد و اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

جمالی پور خاطر نشان کرد: دفاع مقدس تنها مختص به یک زمان خاص نیست و دشمن باید بداند که همواره این دوران تکرار شده و در نهایت جبهه حق علیه باطل پیروز می‌شود.
 وی ادامه داد: دفاع مقدس ظرفیتی بزرگ بود که امروزه کشور به واسطه آن در هر زمینه‌ای رشد کرده و به موفقیت در عرصه جهانی رسیده‌ است.  

استاندار قزوین ابراز کرد: در دفاع مقدس با وجود تحریم‌های همه جانبه کارهای مهمی انجام گرفت و با دست خالی،  اتکا به نیروی خود و ایمان و وحدت مقابل تمام دنیا ایستادیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز