«دفاع مقدس»، دوران تحقق وعده‌های الهی بود/ توان موشکی ایران، برای دوستان روحیه و برای دشمنان رعب‌آور است

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۸:۲۷
کد خبر: ۹۰۱۲۴۷
«دفاع مقدس»، دوران تحقق وعده‌های الهی بود/ توان موشکی ایران، برای دوستان روحیه و برای دشمنان رعب‌آور است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: توان موشکی ایران اسلامی، برای دوستان روحیه و برای دشمنان رعب‌آور است.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح قزوین با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اباعبدالله الحسین (ع) شعار «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» را در عاشورا به تصویر کشید و ذلت‌ناپذیری و حق‌طلبی را به پیروان خود آموخت.وی تصریح کرد: امام حسین (ع) برای تبیین صف حق و باطل خود را معرفی کرد و فرمود من خاندان نبوت، وحی و رسالت هستم و در مقابل من یزیدی قرار دارد که شراب‌خوار است و علناً فسق و فجور می‌کند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: حضرت سیدالشهدا(ع)، یزید را فردی معرفی می‌کند که خون بی گناهان را می‌ریزد و تأکید می‌کند تا قیامت هر کسی که شباهتی به حضرت دارد با هر کسی که شباهتی به یزید دارد، بیعت نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه شعار «هَل مِن ناصر یَنصُرُنی» امام حسین (ع) برای همه دوران‌هاست، خاطرنشان کرد: امروز یزیدیان زمان با سلاح‌های کشتار جمعی مردم بی‌گناه و مستضعف را به خاک و خون می‌کشند و هر کسی که خود را پیرو راه امام حسین (ع) می‌داند، نباید با آنها بیعت کند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس برای دفاع از اسلام، دین، ملت و کشور به میدان آمدند، یادآور شد: هفته دفاع مقدس، هفته وحدت بین نیروهای مسلح و مردم است چرا که همه برای دفاع از اسلام و کشور به میدان آمدند.

آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه دفاع مقدس دوران تحقق وعده‌های الهی بود، گفت: « إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم» از وعده‌های الهی در قرآن است که در دفاع مقدس شاهد تحقق آن بودیم.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: با اینکه در دوران جنگ با دست خالی و بدون امکانات به میدان آمده بودیم و دشمنان ما تا دندان مسلح بودند اما با عنایت خدای متعال، حق بر باطل پیروز شد و امروز این ملت و نیروهای مسلح حامی مستضعفان جهان شده‌اند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های نظامی کشور، تشریح کرد: اگر بخواهیم فهرست پیشرفت‌های نظامی کشور را طی یک سال گذشته نام ببریم، زمان زیادی لازم است و این موضوع نشان دهنده پیشرفت‌های عظیم نظامی کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: موشک‌های با برد بالایی که در اختیار نیروهای مسلح قرار دارد، برای دوستان جمهوری اسلامی روحیه به شمار می‌آید و برای دشمنان ما ترس و وحشت به همراه می‌آورد و این توان نظامی حامی مقاومت اسلامی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز