هدایت حاتمی:

همه مدیران باید بالاترین احساس مسئولیت را داشته باشند

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۴:۴۳
کد خبر: ۹۰۱۲۷۳
همه مدیران باید بالاترین احساس مسئولیت را داشته باشند
معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: همه مدیران باید در خصوص توسعه استان بالاترین احساس مسئولیت را داشته باشند و ما به تعبیر رهبر معظم انقلاب، رزمندگان اقتصادی هستیم و باید با تمام وجودمان کار کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، جلسه کمیته بهبود فضای کسب و کار به ریاست دکتر حاتمی و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط و با موضوع بررسی آخرین وضعیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص تسهیل در امور سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برگزار گردید.

 دکتر حاتمی در این جلسه با اشاره به عزم جدی استان برای کاهش روند و زمان سرمایه گذاری گفت: هر پروژه ای که ایجاد اشتغال کند، مهم  و آنهایی که بالای۵۰ نفر اشتغالزایی کنند پروژه های کلیدی محسوب میشوند و از استاندار تا تمام مدیران استان در خصوص حل مشکلات پروژه‌ها و حمایت از آنها از هیج تلاشی فروگذار نمیکنند.

 معاون استاندار اظهار داشت: همه مدیران باید در خصوص توسعه استان بالاترین احساس مسئولیت را داشته باشند و ما به تعبیر رهبر معظم انقلاب، رزمندگان اقتصادی هستیم و باید با تمام وجودمان کار کنیم.

او در پایان بیان داشت: برنامه‌های تسهیل در سرمایه گذاری استان  به ویژه در حوزه گردشگری و جهاد کشاورزی پیشرفت محسوسی  داشته و با هر دستگاهی که در مسیر سرمایه گذاری استان اخلال ایجاد کند مانند سازمان نظام دامپزشکی برخورد خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز