مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل;

جلوگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند راهکارهای علمی است

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۳:۲۷
کد خبر: ۹۰۱۳۴۹
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیلگفت: جلوگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند راهکارهای علمی است که جوانان می توانند دراین حوزه ورود پیدا کنند

به گزارش برنا، باحضور آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان و مولایی رئیس دانشکده پرستایی و مامایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل ، جلسه همکاری جهت برگزاری کنگره ملی سلامت خانواده برگزار شد .

دراین جلسه آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل آمادگی کامل را جهت همکاری برای میزبانی کنگره ملی سیمای سلامت خانواده اعلام کرد و گفت : اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با عقد تفاهم نامه همکاری جهت میزبانی هرچه بهتر این کنگره آمادگی خواهد داشت.
او با بیان اینکه سلامت جامعه و سلامت خانواده بسیار حائز اهمیت است ادامه داد: تعدادی از سازمان های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان در حوزه آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند که این سازمان ها با عقد تفاهم نامه می توانند درراستای اهداف این کنگره ورود کرده و کمک کنند .
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه جلوگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند راهکاری های علمی است افزود: جلوگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند راهکارهای علمی است که جوانان می توانند دراین حوزه ورود پیدا کنند.
درادامه این جلسه مولایی رئیس دانشکده پرستایی و مامایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل با اشاره به اینکه کنگره ملی سیمای سلامت خانواده برای اولین بار در استان اردبیل برگزار می شود گفت : این کنگره در 8 محور پرستاری و مامایی و سلامت جامعه ، سلامت جنسی و باروری ، سلامت روانی ، اجتماعی و معنوی خانواده ، بیماری ، سرطان و سلامت خانواده ، سبکه های مجازی وسلامت خانواده ، بحران ها و سلامت خانواده ، آموزش و ارتقا سلامت خانواده و حقوق و اخلاق درسلامت خانواده است.
کنگره ملی سیمای سلامت خانواده 26 تا 28 تیرماه سال 1399 با حضور اساتید برجسته کشوری دراردبیل برگزار می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز