همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس

مراسم رژه نیروهای مسلح در اردبیل برگزار شد

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۸:۵۲
کد خبر: ۹۰۱۳۵۳
مراسم رژه نیروهای مسلح در اردبیل برگزار شد
همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح مستقر در اردبیل با برگزاری آیین رژه اقتدار و آمادگی رزمی خود را برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

به گزارش برنا،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این آیین با بیان اینکه شناسنامه عظمت ملت بزرگ ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس صادر شد، گفت: این دوران افتخار داشت از این جهت که دنیا به عظمت، عزت، شوکت، بزرگی و آزادگی مردم ایران پی بردند.

آیت‌الله سید حسن عاملی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس کشور در زمینه‌های مختلف پیشرفت خوبی کرد و به خودکفایی رسید، افزود: در آن دوران دشمن با مقاومت و دفاع جانانه تمامی آحاد مردم ایران ذلیل شد و به التماس افتاد.
وی اظهار داشت: از سوی دیگر  آن دوران برای مردم غم محسوب می‌شود بخاطر اینکه که انسان‌های بزرگ و جوانان غیرتمند زیادی مظلومانه در دفاع از آرمان‌های انقلاب و تمامیت ارضی کشورمان شهید شدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل هم گفت: هفته دفاع مقدس مختص نیروهای مسلح نیست بلکه متعلق به تمامی آحاد مردم و مسئولان است.

سردار بابازاده افزود: ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی با حضور در تمامی صحنه‌ها و تحمل سختی‌ها نشان دادند که به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن پایبند بوده و از مسئولان جلوتر هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل همچنین با اشاره به وضع اقتصادی مردم گفت: برای قدرشناسی از بزرگواری مردم تمامی مسئولان باید برای حل مشکل آنها جهادی عمل کرده و در باز کردن گره مشکلات آنها شبانه‌روز تلاش کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز