استاندار قزوین:

استعداد دانش‌آموزان برای رفع نیازهای کشور به کار گرفته شود

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۰:۵۳
کد خبر: ۹۰۱۸۰۲
استعداد دانش‌آموزان برای رفع نیازهای کشور به کار گرفته شود
استاندار قزوین گفت: دانش‌آموزان سرمایه‌های قوی فکری برای حل مشکلات کشور هستند و می‌توان از استعداد و نبوغ فکری و علمی آنها جهت برطرف کردن مسایل و نیازها بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار برنااز قزوین؛هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین روز دوشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان علامه جعفری شهر قزوین، افزود: آنچه یک جامعه را خواهد ساخت اراده دانش آموزان است و آنها می‌توانند در حل آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر باشند.
 وی اضافه کرد: ما امروز با مشکلات زیادی در جامعه مواجه هستیم که باید با کمک گرفتن از توان و خلاقیت دانش آموزان آنها را حل کرد.
 جمالی پور ادامه داد: کشور ایران اسلامی، سرمایه‌های ارزشمندی دارد که باید برای به فعلیت درآوردن آنها از تمام نیروهای فکری اعم از مسئولان، نخبگان دانشگاهی، جوانان و دانش آموزان استفاده نمود.
 استاندار قزوین گفت: دانش آموزان باید از همین امروز با استفاده از زمان و فرصت تحصیل، توان فکری و علمی خود را برای برطرف کردن نیازهای کشور به کار بسته و گام‌های بلندی را برای حل معضلات اجتماعی بردارند.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز که اراده دشمن در صدد ایجاد یاس و ناامیدی در کشور است باید با وحدت و همدلی و با استفاده از ظرفیت نخبگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر گروه‌ها استان را به جلو برده و الگویی مناسب برای کشور باشیم.
 استاندار قزوین بر ارتقای معیشت معلمان نیز تاکید کرد و افزود: ما امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن قرار داریم و تمام مسئولان از مقام معظم رهبری، دولت و مجلس،  دل در گرو ارتقای معیشت فرهنگیان داشته و همه تلاش خود را در این جهت به کار می‌بندند.
با نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی، ۲۵۱ هزار دانش آموز قزوینی در ۲ هزار و ۴۰۰ واحد آموزشی تحصیل خود را آغاز کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز