استاندار آذربایجان غربی در مراسم آغاز رسمی سال تحصیلی ۹۹-۹۸:

ایران اسلامی امروز مستقل ترین کشور در دنیا است

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۵:۰۷
کد خبر: ۹۰۱۹۷۲
ایران اسلامی امروز مستقل ترین کشور در دنیا است
استاندار آذربایجان غربی گفت: ایران اسلامی امروز مستقل ترین کشور دنیا است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری صبح امروز در مراسم آغاز رسمی سال تحصیلی 99-98 و آیین بازگشایی مدارس که در محل مدرسه فاطمیه ارومیه برگزار شد با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید گفت: با همه تحریم ها و فشارهایی که علیه کشور وجود دارد، ایران اسلامی امروز جزو 15 کشور برتر دنیا در تولید علم است و 2.1 درصد علم دنیا توسط دانشمندان و محققان ایرانی تولید می شود.

وی افزود: علی رغم همه مشکلاتی که وجود دارد در رقابت های علمی و المپیادهای جهانی نیز شاهد درخشش و افتخارآفرینی دانش آموزان و دانشجویان ایرانی هستیم لذا شما دانش آموزان باید به خود ببالید و افتخار کنید و به هیچ وجه تحت تاثیر شایعه پراکنی های بدخواهان و دشمنان قرار نگیرید.

مقام عالی استان به تقارن ایام بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: دشمن بعثی در 31 شهریور 59 حملات هوایی و در روز اول مهر 59 نیز حملات گسترده زمینی خود به استان های مختلف کشور را آغاز کرد؛ در این حملات بسیاری از مدارس تخریب شد و دانش آموزان زیادی نیز در راه صیانت از میهن اسلامی جانفشانی نمودند و شهید شدند.

شهریاری گفت: با همه این توطئه ها و تهدیدهایی که علیه کشور صورت گرفته، امروز ایران اسلامی مستقل ترین کشور دنیاست و سیاست های هیچ کشوری در سیاست های داخلی ما تاثیرگذار نیست.

وی تصریح کرد: اگر دشمن وحدت و همدلی موجود در جامعه را ببیند، جرات و جسارت توطئه‌ را نخواهد داشت.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش زیربنای توسعه کشور است، تصریح کرد: بی تردید با همت و تلاش شما دانش آموزان بعنوان آینده سازان این کشور، ایران اسلامی در یک دهه آینده جایگاه بسیار رفیع تری در دنیا خواهد داشت و جزو ابرقدرت های علمی دنیا خواهد بود.

شهریاری اضافه کرد: امروز کارشناسان و محققان پیش‌بینی می‌کنند ظرف یک دهه آینده و با ورود نسل جدید آگاه به جامعه، بسیاری از مشکلات در بخش‌های مختلف حل می شود و آسیب ها و معضلات اجتماعی نیز به حداقل می رسد.

استاندار آذربایجان غربی در پایان از دانش آموزان خواست با اعتماد به نفس و با مطالعه و تحقیق، نقش خود را برای ساختن آینده ای درخشان برای کشور ایفا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز