ارشد نظامی آجا در گلستان:

هفته دفاع مقدس نماد اراده ی الهی و احساس تکلیف در دفاع از اسلام بود

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۹:۳۵
کد خبر: ۹۰۲۱۸۳
هفته دفاع مقدس نماد اراده ی الهی و احساس تکلیف در دفاع از اسلام بود
ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده تیپ 230 متحرک هجومی در جمع فرماندهان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت ؛ هفته دفاع مقدس نماد اراده ی الهی و احساس تکلیف رزمندگان در دفاع از اسلام بود که با فداکاری و ایثار ، مقاوت و جهاد و شهادت ، ازرش مسخ شده و محو شده اسلامی را مجدداً حیاتی تازه دادند .

به گزارش خبر گزاری برنا؛ امیر سرتیپ محمدعلی سعیدعسکری هفته دفاع مقدس را برگرفته از مکتب عاشورایی رزمندگان دانست تصریح کرد ؛ هشت سال دفاع مقدس درسهای ولایی و بی نظیری چون ایمان به جهاد فی سبیل الله و احیای روح مجاهد و مبارزه ، احیای روحیه شهادت طلبی ، مقاومت ، پایداری و پشتکار در مبارزه ، شجاعت و شهامت را برای ما به ارمغان داشت و این مهم باعث تحولات عظیم و انقلابی عمیق در بنیان جامعه گردید .

سعیدعسکری با اعلام آمادگی کامل نیروهای آجا در استان گلستان افزود ؛ همه مکلف هستیم ، تکلیف الهی که بر عهده ما گذاشته شده دفاع از سرزمین و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه و مردم عزیزمان عمل کنیم و هرگز اجازه نفوذ به بدخواهان را نخواهیم داد . دشمن شناسی و تکلیف شناسی در اولویت ماموریت ما قرار دارد .

امیر سرتیپ دوم محمدعلی سعیدعسکری ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده تیپ 230 در جمع کارکنان وظیفه گفت ؛ یکی از درس هایی که فراگیری آن برای حیات بشری ضروریست دشمن شناسی است که همواره باید نقاط قوت و ضعف و توانمندیهای قدرت دشمن را شناخت و برای خنثئ سازی آنها راهبردی قویتر داشت .

فرمانده تیپ230 متحرک هجومی تصریح کرد ؛ دشمن شناسی و تکلیف شناسی در اولویت ماموریت ما است ، که باید دشمن را بشناسیم ، نمی توانیم دفعش کنیم همانگونه که رهبر معظم کل قوا فرمایش کردند : امروز در دنیای اسلام ما مکلفیم دشمن شناسی و تکلیف شناسی را در حد اعلاء برای جهان اسلام و مردم ایران تدارک ببینیم و چهره زشت و انسان کش دشمن را بشناسیم و جلو ضربه های فراوان و جبران ناپذیر آن را بگیریم .

سعیدعسکری با بیان اینکه ملت های مسلمان و کشور عزیزمان اصل را بر دشمنی و فریب ابرقدرت های بزرگ بگذارند اظهار داشت ؛ بزرگترین ساده اندیشی این است که تصور کنیم دشمن نداریم و به آنان اعتماد کنیم و اجازه ورود به سرزمین خود را بدهیم .

ارشد نظامی آجا در استان گلستان ادامه داد ؛ ما امروز دشمن زیادی داریم و همه جا این دشمنان هستند و برعلیه کشور و اسلام فعالیت دارند و آنچه برای همه ضرورت دارد ، داشتن بصیرت ، بصیرتی عمیق برای شناخت دشمنان و توطئه های آنان و تفکر و ارائه یک الگوی منطقی و جامع برای خنثئ سازی آنان است . زنده نگه داشتن یاد شهداء فریضه است .

ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده تیپ 230 در جمع خانواده های شهداء با گرامی داشت یاد و خاطره شهداء گفت زنده نگه داشتن یاد شهداء فریضه است . هیچگاه این فضیلت فراموش نمی شود بلکه بعنوان یک ارزش همیشه پر رنگ و با ارزش اشت .

امیر سرتیپ محمدعلی سعیدعسکری با بیان اینکه شهداء انسانهای فرا زمانی هستند که هیچگاه فراموش نمی شوند تصریح کرد ؛ مردم شهداء را دوست دارند چون شهداء برای ما جانشان را ایثار کردند ، از حیات ، آسایش و وجود خودشان و از همه کس خود گذشتند ، رفتند و در میدان مقدس جنگ جان خود را ایثار کردند تا ارزش های کشور به دست نااهلان تبدیل به ضد ارزش نگردد .

فرمانده تیپ 230 افزود ؛ راه و مسیر شهداء هرگز فراموش نمی شود . این عمل بزرگ چشم انداز و مصباح امنیت وسربلندی و اقتدار کشور است که همه ما این عظمت و جلال و بزرگی را مدیون شهداء هستیم و توصیه بنده به شما جوانان و فرماندهان جوان این است ، امروز باید معارف مربوط به شهادت و همان معنای ایثار و ایمان را بیاموزند و برای نسل جوان تبیین کنند چون این چشمه ی جوشانی است که برای دفاع از اسلام هرگز نمی خشکد .

 

ندای امام خمینی ( ره ) از قلب فرهنگ و اعناق تاریخ و روح مردم برخاست .

 

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان گلستان در جمع روحانیون منطقه با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء ، هفته دفاع مقدس گفت ؛ نظام های سلطه در پی آنند که اصول شرک و کفر خود را به مردم القاء کنند و آنان را از بندگی خدا به بندگی دنیا بکشانند، تا سبک زندگی اسیر مادیت آنان را توجیه کند . اما رزمندگان ما با لبیک به فرمان حضرت امام خمینی ( ره ) پشت پا به دنیای مادیات زدند .

حجت الاسلام حسن پورمیرزا تصریح کرد ؛ حضرت امام در عصری که نظام سلطه موجودیت جامعه را مسخ و بی ارزش کرده بود با تمسک به پیام عاشورایی امام حسین ( ع ) نظام سلطه را در هم کوبید و در مقابل کفر ایستاد .

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی در استان گلستان افزود ، دلیل شیفتگی رزمندگان به حضرت امام ( ره ) این بود که ندای امام خمینی ( ره ) از قلب فرهنگ و از اعماق تاریخ و روح مردم برمی خواست و مردم نیز او را آینه ی تمام نمای فرهنگ ناب اس

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز