رئیس پلیس راه لرستان:

اجرای طرح ویژه به منظور پوشش ترافیکی در بازگشایی مدارس حاشیه راه

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۰:۲۲
کد خبر: ۹۰۲۳۵۴
اجرای طرح ویژه به منظور پوشش ترافیکی در بازگشایی مدارس حاشیه راه
سرهنگ "مصطفی دالوند" از اجرای طرح ویژه به منظور پوشش ترافیکی در 15 روز اول بازگشایی مدارس حاشیه راه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سرهنگ " دالوند" امروز  در گفت وگو  با خبرنگاران،اظهار کرد : همزمان با شروع فعالیت مراکز آموزشی در سطح شهر و استان لرستان با افزایش سفرهای برون و درون شهری در سطح محورهای مواصلاتی روبه رو بودیم که به همین منظور پلیس راه  با بکارگیری توان صد درصدی تجهیزاتی، خودرویی، انسانی خود و حتی با بکارگیری نیروهای کمکی با هماهنگی و تعامل دیگر سازمان ها و ارگان های دخیل در امر ترافیک نسبت به پوشش ترافیکی معابر به ویژه معابر پر تردد و اصلی اقدام کرد.

او افزود: اما اتفاق مهم دیگری که همزمان به مناسبت آغاز سال تحصیلی رقم می خورد اجرای رزمایش ستاد مهر در یکی از مدارس حاشیه راه لرستان  با حضور دانش آموزان و کلیه یگان های خدمت رسان از جمله پلیس راه و راهور استان، معاونت حمل و نقل ترافیک ، اتوبوسرانی،مرکز کنترل ترافیک، آموزش و پرورش و مجموعه بزرگ به منظور به نمایش گذاشتن وحدت و انسجام و همدلی در جهت رسیدن به هدف ترافیکی آرام و روان بود.

سرهنگ دالوند در ادامه گفت : والدینی که قصد دارند در روزهای اول بازگشایی مدارس فرزندانشان را به مدرسه برسانند توصیه می کنیم زمان حرکت خودرو از منزل تا مقصد را مدیریت کنند و کمی زودتر از منزل بیرون بیایند.

این مقام انتظامی بیان کرد: از رانندگان سرویس ها و والدین می خواهیم از تجمع در مقابل مدارس و مراکز آموزشی جهت پیاده یا سوار کردن فرزندان خودداری کنند.

رئیس پلیس راه لرستان  گفت: توصیه دیگر ما این است که حتی الامکان مدیران مدارس ترتیبی اتخاذ کنند تا سرویس ها در حیاط مدارس نسبت به سوار و پیاده کردن دانش آموزان اقدام کنند تا از بار ترافیک در حاشیه مدارس حاشیه راه و خطرات ناشی از آن جلوگیری به عمل آید.

 

نظر شما