امروز رخ داد؛

دستور اکید استاندار ‌به مدیران برای به‌کارگیری ‌جوانان در رده‌های مختلف مدیریتی

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۰:۲۶
کد خبر: ۹۰۲۴۰۸
دستور  اکید استاندار ‌به مدیران برای به‌کارگیری ‌جوانان در رده‌های مختلف مدیریتی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران این استان ملزم به استفاده از جوانان در رده‌های مختلف مدیریتی هستند و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین کلانتری گفت: مدیران نسبت به ارتقای جوانان تحصیل‌کرده به صورت پله پله اقدام کنند و این به معنای این نیست که به یک مرتبه مسئولیتی به جوانی سپرده شود که در انجام وظایف ناتوان باشد.

وی عنوان کرد: استفاده از جوانان تحصیل‌کرده در رده‌های مدیریتی، جذب اعتبارات متمرکز وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها، استفاده از بانوان در مدیریت‌ها، ارتباط با ادارت شهرستانی و ارتباط با مردم و حضور در مجامع و برنامه‌های عمومی در ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان لحاظ می‌شود.

کلانتری خواستار توجه بیش از پیش به بانوان در ادارت شد و افزود: مدیرکل اداره‌ای که دو معاون دارد باید یکی از آنان از بانوان انتخاب شود و هرگونه کم کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بهره مندی از میز خدمت، حضور در مجامع عمومی و نماز جمعه و همچنین در آئین‌های مختلف ملی و مذهبی همچون روز قدس نیز در ارزیابی مدیران دستگاه‌های به جد مورد تاکید است.

کلانتری با تاکید بر اینکه مدیر باید عملیاتی و پای کار باشد، خاطرنشان کرد: هنوز قانع نشده‌ام که داریم با تمام ظرفیت و فرصت‌ها برای رفع محرومیت و رسیدن به توسعه کار می‌کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز