نیکویی: تلاش برای برگزاری کورس سوارکاری در ثامن/ سوارکار خراسانی در مسابقات کشوری برنز گرفت

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۴:۵۵
کد خبر: ۹۰۲۴۳۸
نیکویی: تلاش برای برگزاری کورس سوارکاری در ثامن/ سوارکار خراسانی در مسابقات کشوری برنز گرفت
رئیس هیئت سوارکاری خراسان رضوی گفت: با راه اندازی مجدد پیست سوارکاری ثامن که یکی از بهترین پیست های کشور است، می‌توانیم کورس کشوری را به خوبی در مشهد برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حمید نیکویی در خصوص مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به میزبانی همدان برگزار شد .

وی افزود: پارسا بهزادیان، سوار کار جوان خراسان رضوی در این مسابقات به مدال برنز دست یافت.

رئیس هیئت سوارکاری خراسان رضوی ادامه داد: مسابقات سوارکاری قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان نیز هفته آینده برگزار می‌شود که 3 ورزشکار از خراسان رضوی نیز در این رقابت ها حضور پیدا خواهند کرد.

نیکویی ضمن تشکر از زحمات فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان استان در خصوص پیست سوار کاری ثامن، تصریح کرد: با همکاری خوب مدیر کل ورزش و جوانان استان، امیدوارم این پیست به زودی راه اندازی شود. کار های لازم در این خصوص انجام شده و قرار است بازدیدی از پیست داشته باشیم و مشکلات موجود را حل کنیم.

وی اضافه کرد: طبق تقویم فدارسیون، یک کورس سوارکاری کشور در آبان ماه برگزار می‌شود که میزبانی آن به خراسان رضوی واگذار شده است.

‍‌ رئیس هیئت سوارکاری خراسان رضوی عنوان کرد: با راه اندازی مجدد پیست سوارکاری ثامن که یکی از بهترین پیست های کشور است، می‌توانیم این کورس کشوری را به خوبی در مشهد برگزار کنیم.

 

نظر شما