با هدف حفظ آمادگی جسمانی و ارتقاء توانایی های آتش نشانان صورت پذیرفت؛

آمادگی آتش نشانان پالایشگاه گاز هاشمی نژاد برای حضور در ارزیابی آتش نشانان وزارت نفت

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۹:۵۷
کد خبر: ۹۰۳۱۳۸
آمادگی آتش نشانان پالایشگاه گاز هاشمی نژاد برای حضور در ارزیابی آتش نشانان وزارت نفت
به منظور فراهم آوردن زمینه لازم برای ارتقاء آمادگی جسمانی کارکنان واحد آتش نشانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد جهت حضور در ارزیابی آتش نشانان وزارت نفت، تیم 9 نفره این مجتمع گازی با شرکت در اردوی تخصصی، خود را برای این دوره از ارزیابی آماده می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رییس واحد آتش نشانی در این خصوص گفت: هشتمین دوره ارزیابی آتش نشانان شرکت ملی گاز ایران در اسفندماه 97 به میزبانی این مجتمع گازی در مشهد مقدس برگزار شد که طی این دوره چهار تیم برتر معرفی شدند.

محسن فاتحی اضافه کرد: پس از برگزاری هشتمین دوره ارزیابی در بین مجتمع های پالایشی گاز کشور، تیم شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد مقام دوم را کسب کرد و به دوره نهایی آتش نشانان وزارت نفت راه یافت.

وی تصریح کرد: در این دوره تیم های برتر از سطح شرکتهای اصلی وزارت نفت شامل شرکت ملی پتروشیمی، شرکت ملی گاز، شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده های نفتی، شرکت ملی نفت ایران و تیم شرکت میزبان در قالب 17 تیم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

فاتحی ادامه داد: تمامی این دوره ها به منظور ارتقاء آمادگی جسمانی آتش نشانان در رویارویی با شرایط اضطراری و حوادث و ارتقاء آمادگی پرسنل در زمان اجرای ماموریت‌های محوله و ارزیابی سلامت جسمانی کارکنان آتش نشانی مناطق عملیاتی در سطح وزارت نفت و شرکت های تابعه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دوره نهایی ارزیابی آتش نشانان از چهارم تا هفتم مهرماه به میزبانی شهر تبریز برگزار می شود

خاطر نشان کرد: آتش نشانان پالایشگاه از ابتدای مردادماه جاری با همکاری کامل واحد خدمات ورزش پالایشگاه در اردوی تخصصی حضور دارند و این اردو با انجام آیتم های مختلف با نظارت دو کارشناس در حال انجام است.

گفتنی است: در المپیاد نهایی وزارت نفت تیم های شرکت کننده در رشته های نردبان طنابی، عملیات ترکیبی، انفرادی 100 متر با مانع، آبرسانی گروهی به سیبل نشانه، چهار در 100 متر امدادی ، پوشیدن لباس PPE و حمل هوز برگزار خواهد شد که هر تیم می تواند پنج آیتم مسابقات را جهت اجرا انتخاب نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز