احمدی: برای رشد ورزش کشور قهرمانان باید به فضیلت پهلوانی برسند

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۱:۵۵
کد خبر: ۹۰۳۱۶۵
احمدی: برای رشد ورزش کشور قهرمانان باید به فضیلت پهلوانی برسند
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: قهرمانان ما نباید فقط در سطح قهرمانی باقی بمانند و باید بتوانند در دوره قهرمانی به فضیلت پهلوانی هم برسند تا از این طریق به ارتقا کیفی ورزش کشور نیز کمک شایانی شود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم بیست و دومین دوره بصیرت و منش پهلوانی که با حضور فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: این دوره با همکاری و مشارکت سازمان بسیج ورزشکاران و وزارت ورزش و جوانان با حضور مربیانی از 31 استان کشور در مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره، برنامه های آموزشی بسیار خوبی به صورت فشرده و طی سه روز توسط اساتید مجرب این حوزه به مربیان آموزش داده خواهد شد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در این دوره به موضوعات مختلفی پرداخته خواهد شد و هدف آن ترویج اخلاق و فرهنگ پهلوانی در ورزش کشور است.

احمدی اضافه کرد: این دوره با استقبال بسیار خوبی همراه بوده و گامی است در جهت اینکه بتوانیم علاوه بر دانش افزایی، مشارکت مربیان را در موضوع پهلوانی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: نکته با اهمیت، داشتن رویکرد فرهنگی اجتماعی در ورزش کشور است که باید در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: قهرمانان ما نباید فقط در سطح قهرمانی باقی بمانند و باید بتوانند در دوره قهرمانی به فضیلت پهلوانی هم برسند تا از این طریق به ارتقا کیفی ورزش کشور نیز کمک شایانی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز