واکنش یک مرجع تقلید به سخنان ترامپ

۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۸:۵۵
کد خبر: ۹۰۳۴۶۸
واکنش یک مرجع تقلید به سخنان ترامپ
یکی از مراجع عظام تقلید در واکنش به سخنان رئیس‌جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: یکی نیست از آمریکا سوال کند که به چه مناسبت مسجد الاقصی را به صهیونیست‌ها بخشیدید، این مکان مقدس برای همه مسلمانان جهان می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله نوری همدانی در آیین آغاز سال تحصیلی ۹۹ - ۹۸ جامعه المصطفی العالمیه در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام ( ره) در قم اظهار داشت: زمان کنونی زمان خاصی است و علما نیز باید زمان‌شناس باشند، ما دشمنان فراوانی داریم که هدف آن‌ها مانند دشمنان صدر اسلام به راه انداختن جنگ است.

آیت‌الله نوری همدانی گفت: در دنیایی که سلطه گری، سلطه‌طلبی و زیاده‌خواهی تا این اندازه قدرت پیدا می‌کند، حوزه‌های علمیه نمی‌توانند ساکت باشند.

وی اضافه کرد: دشمنان خیال می‌کنند با مکر و فریب و دروغ می‌توانند علما را به سکوت وادار کنند، ولی ما وظیفه‌داریم تاآخرین‌نفس از اسلام و قرآن دفاع و در برابر مستکبران ایستادگی کنیم.

وی در واکنش به سخنان رئیس‌جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: یکی نیست از آمریکا سوال کند که به چه مناسبت مسجد الاقصی را به صهیونیست‌ها بخشیدید، این مکان مقدس برای همه مسلمانان جهان می‌باشد.

آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: به چه مناسبت بلندی‌های جولان که متعلق به سوریه است به رژیم صهیونیستی داده‌شده است.؟

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود، جامعه المصطفی را مرکزی با قداست و پربرکت دانست و گفت: افراد زیادی در این نهاد حوزوی تربیت شدند و به کشورهای خود بازگشتند و خیلی نیز اثرگذار بودند.

وی خطاب به دانش‌پژوهان المصطفی بیان کرد: شما بعد از اتمام دروس به کشور خود بازگشته و در خدمت دین مبین اسلام باشید.

وی تصریح کرد: فقیه شدن بهای بسیار بالا دارد و هرچقدر انسان سرمایه‌گذاری کند ارزشمند است چون نردبانی برای رسیدن به مقام‌های والا و بلند به شمار می‌آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز