روح الهی در گفت و گو با برنا کرمانشاه:

بانوان تنیس روی میز استان کرمانشاه در دور اول خوش درخشیدند

۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۳:۱۷
کد خبر: ۹۰۳۵۷۴
مربی هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه در مسابقات تور ایرانیان گفت: دور اول مقداماتی با حدود 71 نفر بازیکن برگزار شد که بانوان استان کرمانشاه خوش درخشیدند.

ندا روح الهی مربی هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه اظهار کرد: اولین دوره مسابقات تور ایرانیان بزرگسالان بانوان است که به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می شود.

روح الهی افزود: دور اول مقداماتی با حدود 71 نفر بازیکن برگزار شد و در دور نهایی و نتایج فینال هم که 16 نفر از بازیکنان تیم ملی وارد بازی می شوند و مسابقات به پایان می رسد.

رییس هیات تنیس روی میز سپاه نبی اکرم (ص) بیان کرد: خوشبختانه در کرمانشاه بانوان خوبی را داریم، خانواده شهسواری هستند، همچنین امسال استان کرمانشاه پنج بازیکن به نام های زهرا و سارا شهسواری، مارال هاشمی، غزل امیریان و بهاره صیدی که خوشبختانه توانسته اند به 32 نفر صعود پیدا کنند و پس از این نتایج باید ببینیم به جدول 16 نفر می رسند یا خیر.

ندا روح الهی گفت: سطح داوری خوشبختانه هر سال بهتر از سال گذشته است چون بهترین سرداور فدراسیون فرستاده شده و همه داوران این دوره از مسابقات در سطح ملی و بین المللی هستند، این دوره از تور ایرانیان هم بزرگداشت سرکار خانم ابری داور بین المللی ما هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز