رشد و توسعه ورزش بانوان اردبیلی

آقاخانی : ۴۰۲ مدال بین المللی و ملی بنام بانوان غیور اردبیلی ثبت شده است

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۱:۲۹
کد خبر: ۹۰۳۹۸۸
آقاخانی : ۴۰۲ مدال بین المللی و ملی بنام بانوان غیور اردبیلی ثبت شده است
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بانوان استان سال گذشته 402 مدال بین المللی و ملی کسب کرده اند.

به گزارش برنا، بهرام آقاخانی با اعلام این خبر گفت : با وجود کمبودهایی که استان در ورزش بانوان دارد اما بانوان غیور اردبیلی در رشته های مختلف قهرمانی و موفقیت های قابل توجهی کسب کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد : 103 مدال بین المللی و 299 مدال ملی دستاورد تلاش بانوان در رقابت های سال گذشته است و امسال نیز با توجه به آمار شش ماهه شاهد رشد قابل توجه مدال از حوزه بانوان هستیم .
آقاخانی خاطرنشان کرد : کسب این تعداد مدال ها نشان دهنده رشد و توسعه ورزش بانوان در استان اردبیل است.
او با بیان اینکه تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کشور 149 مورد بوده است اضافه کرد: اردبیل میزبان 11 رویداد کشوری ورزش بانوان و 6 اردوی تیم ملی بانوان بوده است و 40 نفر از بانوان ورزشکار استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود : : در رشته های مینی گلف، کاراته و دوچرخه ، تیم های استان به لیگ کشوری اعزام شدند و اگر بتوانیم حمایت های بخش خصوصی را بیش از پیش جلب کنیم تیم های بیشتری در سال های آتی به لیگ کشوری اعزام خواهند شد.
آقاخانی به حضور دو بانوی گلف باز استان در بازی های آسیایی اشاره کرد و گفت : اداره کل ورزش و جوانان تمام سعی خود را می کند تا امکان ورزش در تمام رده ها برای همه علاقمندان مقدور باشد و در همین زمینه می توان به حضور بانوی بستکبالیست (زهرا حبیبی) استان در سهمیه بازی های پارالمپیک اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز