ایوانوویچ صربستانی، سرمربی تیم بسکتبال لیگ برتری مشهد شد

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۰:۰۰
کد خبر: ۹۰۴۰۲۹
ایوانوویچ صربستانی، سرمربی تیم بسکتبال لیگ برتری مشهد شد
مدیر تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: سرجان ایوانوویچ صربستانی به عنوان سرمربی تیم بسکتبال لیگ برتری آویژه صنعت پارسا مشهد، قرارداد خود را با این تیم امضا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جعفر فلاح در این خصوص اظهار کرد: سرجان ایوانوویچ صربستانی به عنوان سرمربی تیم بسکتبال لیگ برتری آویژه صنعت پارسا مشهد، قرارداد خود را با این تیم امضا کرد.

وی افزود: ایوانوویچ، ۱۰ سال سابقه مربیگری در کشورهای رومانی، مصر، تونس و ایران را در کارنامه خود دارد. 

مدیر تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا بیان کرد: کسب ۲ مقام نایب قهرمانی سوپر لیگ رومانی، کمک مربی تیم ملی مصر در سال ۲۰۱۱، کمک مربی تیم ثامن مشهد در سال ۱۳۹۴ از جمله سوابق ورزشی این مربی است. 

فلاح عنوان کرد: ایوانوویچ در مجموع ۱۸ سال به صورت حرفه ای در لیگ های مختلف حضور داشته و عضویت در تیم ملی زیر ۱۶ سال صربستان، بازی در لیگ های یونان، صربستان، مجارستان، ایتالیا و ایران از دیگر فعالیت های ورزشی وی بوده است.

وی در خصوص بازیکنان جدید این تیم تصریح کرد: دو بازیکن با سابقه بکستبال ایران با این تیم به توافق رسیدند و قراردادشان را امضا کردند. مهدی اسماعیلی سابقه عضویت و قهرمانی با تیم ملی بزرگسالان ایران در مسابقات قهرمانی غرب آسیا را در کارنامه دارد و با تیم های مهرام و پتروشیمی هم  قهرمانی باشگاههای آسیا، چهار قهرمانی غرب آسیا و هفت قهرمانی لیگ برتر ایران را کسب کرده است به تازگی راهی پارسا شده است.

مدیر تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا ادامه داد: همچنین علی نصیری بازیکن سابق مهرام در کارنامه او  قهرمانی غرب آسیا با تیم های ملی نوجوانان و جوانان دیده می شود با پارسا به توافق رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز