رئیس پلیس راهور لرستان:

افزایش تعداد آموزشگاه های رانندگی ویژه معلولان و جانبازان در استان

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۳:۳۶
کد خبر: ۹۰۴۰۴۶
افزایش تعداد آموزشگاه های رانندگی  ویژه معلولان و جانبازان در استان
سرهنگ "مرتضی چغلوند" از افزایش تعداد آموزشگاه های ویژه معلولان و جانبازان در لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛سرهنگ چغلوند درجمع خبرنگاران  با اشاره به اینکه تعداد آموزشگاه های ویژه معلولان و جانبازان در جهت رفاه حال آنان افزایش یافته است ،اظهار کرد: در سال 1397 فقط یک باب آموزشگاه رانندگی ویژه معلولان و جانبازان در سطح استان و خرم آباد فعال بوده و خدمات مربوط به صدور گواهینامه را ارائه می کرد .

اوافزود: با عنایت به مشکلات جسمی و روحی و ایاب و ذهاب معلولان و جانبازان که از شهرستان های دوردست استان با تحمل مشقت و سختی جهت اخذ گواهیمانه به مرکز استان مراجعه می کردند  طرح توسعه و افزایش تعداد مراکز صدور گواهینامه در دستور کار مرکز صدور گواهینامه استان قرار گرفت.

سرهنگ چغلوندتصریح کرد : با مکاتبات و هماهنگی و پیگیری های که در سال 1398 به شکل منسجم و با برنامه ریزی انجام شد و با ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز ، تعداد آموزشگاه های صدور گواهینامه ویژه جانبازان به 13 آموزشگاه ارتقاء یافت و به صورت اجرایی به مرحله اجرا در آمد.

رئیس پلیس راهور لرستان  گفت : هم اکنون در  خرم آباد  تعداد 5 آموزشگاه و در شهرستان کوهدشت 2 آموزشگاه و در سایر شهرستان ها به جزء شهرستان های  ازنا و رومشکان همگی یک آموزشگاه در امر  صدور گواهینامه ویژه جانبازان و معلولان فعال و آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد.

 

نظر شما