استاندار چهارمحال و بختیاری:

استواری و پایداری ملت ایران قدرت‌های جهان را به چالش کشیده است

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۴۰:۲۱
کد خبر: ۹۰۴۰۸۴
استواری و پایداری ملت ایران قدرت‌های جهان را به چالش کشیده است
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استواری و پایداری ملت ایران، قدرت‌های جهان را به چالش کشیده است و بیانات رئیس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل گویای این موضوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اقبال عباسی روز شنبه در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی این استان اظهار داشت: ایران با این پشتوانه مردمی، برای قبول مذاکره با آمریکا شرط گذاشته است و جوابش به مذاکره تحت تحریم، نه است.

وی با قدردانی از همراهی مردم کشور در تحمل محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها، تصریح کرد: باید در جواب این وفاداری و ایستادگی مردم کشور، در خدمات‌رسانی به آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و همواره پیگیری امور مردم در ادارات و نهادهای استان در اولویت نخست مسئولان باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با تاکید بر شرکت تمام دستگاه‌های اجرایی استان در ارزیابی‌های جشنواره شهید رجایی، خاطر نشان کرد: اینکه تمام دستگاه‌ها در این جشنواره شرکت نمی‌کنند باید آسیب‌شناسی و پیگیری شود و برای جشنواره سال آینده حضور همه نهادها الزامی شود.

عباسی گفت: اگر به دنبال افزایش اعتماد عمومی با ابزارهایی نظیر ارتقای فرهنگ سازمانی، شفافیت، سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک هستیم باید خود را در معرض ارزیابی‌ها قرار دهیم در غیراینصورت این شعار به راحتی محقق نمی‌شود.

وی، برنامه‎ریزی، ایجاد هماهنگی بین دستگاهی، پیگیری امور و نظارت و ارزیابی را از مهمترین شاخص‌های مدیران موفق برشمرد و افزود: مدیرانی که به این شاخص‌ها توجه لاز را نداشته باشند نمی‌توانند عملکرد خوبی از خود ارائه دهند.

در این جشنواره، ۹ دستگاه اجرایی چهارمحال و بختیاری به عنوان دستگاه‌های برتر در حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی و تجلیل شدند.

 

نظر شما