تلاش دوباره ایزدیار برای کسب سهمیه پارا المپیک

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۵۸:۴۰
کد خبر: ۹۰۴۰۹۸
تلاش دوباره ایزدیار برای کسب سهمیه پارا المپیک
شاهین ایزدیار، شناگر خراسانی تیم ملی گفت: از امروز تمرینات خود را به صورت جدى دنبال می‌کنم تا بتوانم سهمیه المپیک بگیرم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، شاهین ایزدیار که نتوانست در مسابقات جهانى لندن انتظارات را برآورده کند، گفت: از رکورد خود در مسابقات جهانى لندن راضى نیستم و نتوانستم رکورد واقعى خود را به ثبت برسانم. رکورد من در تمرینات، یک دقیقه و 9ثانیه بود، اما در لندن یک دقیقه و 12ثانیه شنا کردم. اگر رکورد خود را در مسابقات به ثبت مى رساندم، قطعا روى سکو قرار مى گرفتم. 

وى افزود: از شنبه (امروز) تمرینات خود را به طور جدى در مشهد براى حضور در پاراالمپیک2020 توکیو آغاز خواهم کرد تا براى انتخابى آماده شوم. من مطمئنم که دوباره مى توانم براى سومین بار راهى بازى هاى پاراالمپیک شوم. البته در پاراالمپیک لندن و ریو، من فینالیست شدم؛ اما موفق به کسب مدال نشدم. اما این بار عزم خود را جزم کردم که در صورت حضور در پاراالمپیک2020 بهترین عملکرد را داشته باشم. 

وى درباره شرایط تیم ملى هم گفت: چون درحال حاضر، من و سینا ضیغمى و محمدحسین کریمى، شناگر کم بینا و نابینا، موفق به کسب رکورد ورودى پاراالمپیک توکیو شدیم، بعد از مشخص شدن تعداد سهمیه ها، کمیته ملى پاراالمپیک براساس رکورد شناگران تصمیم خواهد گرفت چند شناگر را عازم توکیو کند. به هر صورت تمام تلاش من این است تا بتوانم با ارتقاى رکوردم در تمرینات براى سومین بار مسافر پارا المپیک شوم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز