مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) استان کرمانشاه:

دهم مهر ماه مرحله دوم جشن عاطفه ها در استان کرمانشاه برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۷:۱۰
کد خبر: ۹۰۴۴۷۳
دهم مهر ماه مرحله دوم جشن عاطفه ها در استان کرمانشاه برگزار می شود
نشست خبری مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با موضوع جشن عاطفه ها پیش از ظهر امروز در محل سالن همایش های این نهاد برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه، محسن رخصی در این جلسه اظهارداشت: هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس جشن عاطفه ها توسط کمیته امداد وبا همکاری بسیج، صداوسیما و وزارت آموزش وپرورش برگزار می شود.

رخصی افزود: مرحله اول جشن عاطفه ها امسال هفتم و هشتم شهریور ماه در 170 پایگاه جمع آوری مردمی برگزار شد و استقبال خوبی از طرف خیرین داشتیم.

وی در ادامه گفت: در مرحله اول جشن عاطفه ها که هفتم و هشتم شهریور ماه برگزار شد، مبلغ 38 میلیارد و 680 میلیون تومان جمع آوری شد، که قبل از بازگشایی مدارس بین تقدیم خانواده های تحت حمایت قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکیدکرد: در مرحله دوم  جشن عاطفه ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دهم و یازدهم مهر ماه در سراسر استان در 1000 مدرسه و 100 پایگاه بسیج برگزار می شود.و در همین روز مراسم زنگ عاطفه ها با حضور مسئولین استانی و محلی  به صدا در خواهد آمد.

رخصی در ادامه سخنانش از 13هزار و 381 دانش آموز و 1800 دانشجو تحت حمایت این نهاد خبرداد، که از کمک هزینه تحصیلی و مالی کمیته امداد برخودار هستند.

این مسئول در خصوص حمایت از ایتام  در استان کرمانشاه، گفت:  6926 نفر یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد هستند که این تعداد تحت حمایت 21 هزار و217 نفر حامی می باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در خاتمه سخنانش شماره کارت مجازی بانک ملی را به شماره 6037991899939627 اعلام کرد.

انتهای پیام/ر

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز