استاندار لرستان:

لرستان از استان‌های پیشرو در واگذاری پروژه‌ها است / واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی از سیاست‌های اصلی دولت است

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۲:۲۹
کد خبر: ۹۰۴۵۷۴
لرستان از استان‌های پیشرو در واگذاری پروژه‌ها است / واگذاری  پروژه‌ها به بخش خصوصی از سیاست‌های اصلی دولت است
سید موسی خادمی گفت: لرستان از استان‌های پیشرو در واگذاری پروژه‌ها است و همچنان طرح‌های زیادی آماده واگذاری هستند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی در آیین کلنگ‌زنی مجتمع گلخانه‌ای ازنا ضمن اشاره به مشکلات و تهدیدهایی که کشور با آن مواجه است،اظهار کرد: خوشبختانه ایران توانسته است در تمامی ابعاد به این تهدیدها و مشکلات پاسخ دهد.

اوبا بیان اینکه در حوزه نظامی کشور آمادگی لازم را در برابر تهدیدات دشمنان دارد، افزود: در حوزه سیاسی و روابط بین‌الملل نیز قدرت منطق، مذاکره و گفتمان ایران قوی است و می‌توان به حضور اخیر ریاست محترم جمهور در سازمان ملل اشاره کرد.

خادمی تصریح کرد:  در بحث اقتصاد به دلایل این که از ظرفیت‌های داخلی و همه ابزارها نتوانسته‌ایم به خوبی بهره‌برداری کنیم و از حوزه‌های آسیب پذیر ما شده است، بنابراین از این حیث دچار مشکل شده‌ایم.

اووی ضمن  اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست محترم جمهور در خصوص افزایش تولید،یادآورشد: با توجه به اینکه تولید از طریق سرمایه‌گذاری شکل می‌گیرد بنابراین باید سرمایه‌های موجود را افزایش بهره‌وری داد و از طرفی سرمایه‌های جدید ایجاد کنیم.

 خادمی احداث مجتمع گلخانه‌ای را نمونه‌ای از جذب سرمایه‌های جدید دانست  و خاطر نشان کرد: به دلیل محدودیت‌های مالی و مشکلاتی که دولت در سرمایه گذاری با آن مواجه است از سیاست‌های اصلی دولت این شد که پروژه‌های در دست اقدام و یا پروژه‌هایی که قرار است در آینده انجام گیرد به بخش خصوصی واگذار شود.

به گفته او لرستان از استان‌های پیشرو در واگذاری پروژه‌ها است و همچنان طرح‌های زیادی آماده واگذاری هستند.

خادمی  با بیان اینکه در واگذاری امکانات و مجوزهای لازم این پروژه به سرمایه گذار دولت وظایف خود را به خوبی انجام داده است، گفت: از امروز وظیفه سرمایه‌گذار است که مطابق برنامه زمان‌بندی شده کار را ادامه دهد تا به نتیجه لازم برسد.

 

نظر شما