فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

فرهنگ مطالبه گری را در سطح مردم باید تقویت کرد / میز مدیریت یک میز خدمتگزاری به مردم است /آمریکا به مرحله استیصال و ضعف رسیده است

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۶:۵۳
کد خبر: ۹۰۴۶۳۱
فرهنگ مطالبه گری را در سطح مردم باید تقویت کرد / میز مدیریت یک میز خدمتگزاری به مردم است /آمریکا  به مرحله استیصال و ضعف رسیده است
سردار مرتضی کشکولی گفت: جنگهای مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، آستانه مقاومت ملت ایران را افزایش داده است و این به معنی شکست آمریکا در این جنگهاست.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سردار  کشکولی درهمایش تجلیل از اساتید ایثارگر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان ،اظهار کرد: جنگ استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی فقط محدود و منحصر به دوران دفاع مقدس نبوده است بلکه این جنگ در شکلهای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، همچنان علیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تداوم دارد.

 افزود:از همان ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، دشمن هرموقع صبحت از تمایل به مذاکره با ما کرده است منظورش تحمیل سلطه و خواسته هایش به ایران اسلامی بوده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، تصریح کرد: امروزه عراق در اردوگاه انقلاب اسلامی است و با مجاهدتهای صورت گرفته، امروز بسیاری از صف بندیهای جهانی به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده است.

سردار کشکولی خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و موفقیتهای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، موازنه قوا در منطقه و جهان تغییر کرده است و آمریکا، ابرقدرت سابق نیست.

او بیان کرد: جنگهای مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، آستانه مقاومت ملت ایران را افزایش داده است و این به معنی شکست آمریکا در این جنگهاست.

سردار کشکولی ادامه داد: آمریکا هر چه از دستش برآمده است علیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده است ولی به مرحله استیصال و ضعف رسیده است و این نشانه قدرت انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطر نشان کرد: آمریکا نتوانسته است یک ائتلاف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل بدهد که این نشانه شکست فاحش آمریکاست.

سردار کشکولی گفت: در داخل کشور نیز باید وحدت و برادری را بیش از پیش تقویت کنیم؛ فرهنگ مطالبه گری را هم در سطح مردم باید تقویت کرد.

 او گفت:  میز مدیریت یک میز خدمتگزاری به مردم است و نباید خدای ناکرده سوءاستفاده های شخصی از میزهای مدیریت صورت گیرد.  

 

نظر شما