مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه خبرداد:

صدور بیش از یک میلیارد دلار کالای صادراتی از طریق گمرکات استان کرمانشاه

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۵:۰۳
کد خبر: ۹۰۵۰۰۳
صدور بیش از یک میلیارد دلار کالای صادراتی از طریق گمرکات استان کرمانشاه
ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت : در نیمه نخست سال جاری یک میلیاردو 50 میلیون و 914 هزارو 542 دلار کالا به وزن دو میلیون و 468 هزار و 602 تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش 25 درصد و از حیث وزن 13 درصد کاهش داشته است .

 به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، خلیل حیدری گفت: 567 میلیون و 360 هزارو 117 دلار با وزن یک میلیون و 319 هزار و 111 تن  از کالاهای فوق درگمرکات کرمانشاه،  پرویزخان، خسروی و پاوه  اظهار و صادر شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش 14 درصد  و از حیث وزن 21 درصد کاهش داشته است .

وی ادامه داد: سایر گمرکات کشور نیز در این مدت 483 میلیون و 554 هزارو 425 دلار کالا با وزن یک میلیون و 149 هزار و 491 تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند . که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزن 1  درصد و از حیث ارزش 34 درصد کاهش داشته است .

 ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را گوجه فرنگی تازه یا سردکرد،  لوازم خانه داری و پاکیزگی از مواد پلاستیکی ، میله های آهنی یافولادی گرم نوردشده ، پنیر ،هندوانه تازه ، انواع بستنی حتی دارای کاکائو ،آهن یافولادتخت نوردشده باپهنای حداقل mm600آبکاری شده یااندودشده باروی، انواع کاشی،  بیسکویت هایی که به آنها مواد شیرین کننده افزوده انده ، ماست، کولرهای آبی خانه با هوادهی حداکثر 8000فوت مکعب در دقیقه، رب گوجه فرنگی ،  کیسه نایلونی ، رخام پولیش داده شده شکل داده شده یا کار شده امانه کندکاری شده و حکاکی شده ، دوغ عنوان نموده و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

خلیل حیدری  افزود  در 6 ماهه نخست سال جاری در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به 25 کشور صادرات قطعی صورت گردیده است.

انتهای پیام/ر

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز