کریمی :

وجودبیش از ۶۰پروژه عمرانی-ورزشی در سطح استان / به دنبال تجهیز فضاهای ورزشی هیئت ها هستیم /در چارچوب قوانین در کنار تیم فوتبال خیبر خواهیم بود

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۲:۰۷
کد خبر: ۹۰۵۲۲۷
وجودبیش از ۶۰پروژه عمرانی-ورزشی در سطح استان / به دنبال تجهیز  فضاهای ورزشی هیئت ها   هستیم  /در چارچوب قوانین  در کنار تیم فوتبال خیبر خواهیم بود
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت: در چهارچوب قوانین و با تمام ظرفیت ورزش در کنار تیم فوتبال خبیر که به نوعی شناسنامه فوتبال لرستان است خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سید علی کریمی در گفتگوی ویژه خبری شبکه افلاک ضمن اشاره به  تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان جهت   پیشرفت و رسیدن ورزش  لرستان به جایگاه خود در سطح کشور  وجود خانه های تخصصی در اکثر رشته های ورزشی در شهرستانها را موضوع مثبت و خوبی به عنوان زیر ساخت و فعالیت آنهادانست واظهار کرد: با وجود این، لرستان برای رسیدن به استاندارد کشور راه درازی در پیش دارد.

او وجودبیش از ۶۰پروژه عمرانی در سطح استان را بارقه امیدی برای ارتقا سرانه ورزشی دانست افزود:  امیدواریم  با برنامه ریزی های انجام گرفته و حمایت های لازم استانداری با سرعت بیشتری این پروژه ها تکمیل و به مجموعه فضاهای ورزشی استان اضافه شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه ضمن اشاره  به خرید تجهیزات مورد نیاز هیاتهای ورزشی در همه شهرستانها و بخش ها ،یادآورشد:اداره کل ورزش و جوانان استان به دنبال تجهیز  فضاهای ورزشی مورد استفادهای هیاتهای ورزشی و  ورزشکاران است.

کریمی برلزوم توجه بیشتر به حضور ورزشکاران لرستان در قالب تیم های باشگاهی لیگ های مختلف کشور  تاکید کرد  و ورود بخش خصوصی را به عنوان حامی مالی  لازم و ضروری دانست.

اوهمچنین با تاکید بر اینکه ادارات دولتی منع قانونی برای کمک به تیم های باشگاهی دارند،یادآورشد:  در چارچوب قوانین ،اداره کل ورزش و جوانان در کنار تیم فوتبال خیبر و سایر رشته های ورزشی می باشد.

 

نظر شما