مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان:

زمان استعلام های بین دستگاهی در استان به ۲ ماه رسیده است

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۰:۰۰:۴۹
کد خبر: ۹۰۵۷۴۴
زمان استعلام های بین دستگاهی در استان به ۲ ماه رسیده است
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: زمان استعلام های بین دستگاهی در استان زنجان به ۲ ماه رسیده که نقطه ایده آل ما ۳۹ روز است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ابوالفضل عباسچیان در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، به طرح  پنجره واحد در استان زنجان  اشاره کرد و افزود: زنجان ، استان پایلوت در اجرای طرح پنجره واحد سرمایه‌گذاری  است.

وی اظهار کرد: با اجرای طرح پنجره واحد روند سرمایه‌گذاری در استان زنجان خوب بوده و در چند سال متوالی زنجان در بهبود فضای کسب‌وکار رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

عباسچیان با بیان اینکه  در استان زنجان در بحث فضای کسب‌وکار اقدامات مؤثر و خوبی انجام  شده است، گفت: نقشه راه سرمایه‌گذاری، فضای کسب‌وکار استان زنجان را تسهیل می‌کند.

عباسچیان تأکید کرد: نقشه راه سرمایه‌گذاری برای بهبود محیط کسب‌وکار مهم است و در سال گذشته اقدامات زیادی برای بهبود محیط کسب و کار در استان زنجان انجام‌  شده است.

وی افزود: پنجره واحد استان زنجان در اختیار کشور قرار گرفته و  استعلامات بین دستگاهی از طریق این پنجره واحد انجام می‌شود که زمان استعلام های بین دستگاهی دراستان زنجان به ۲ ماه رسیده و نقطه ایده آل ما ۳۹ روز است. مجوزهای سرمایه‌گذاری در عرض یک روز در استان زنجان صادر می‌شود. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان  به حجم سرمایه‌گذاری خارجی  در استان زنجان اشاره کرد و گفت: حجم سرمایه‌گذاری خارجی در استان زنجان  و آنچه که مصوب و تحت پوشش حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی قرارگرفته  ۶۴۵ میلیون دلار  و با ۴ هزار و ۱۳۶ نفر اشتغال است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز