فرمانده پلیس راهور کرمانشاه مطرح کرد:

به‌ کارگیری ۷۰ درصد نیروهای پلیس راهور برای روان‌سازی ترافیک در ایام اربعین

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۰۰:۱۱
کد خبر: ۹۰۵۷۵۱
به‌ کارگیری ۷۰ درصد نیروهای پلیس راهور برای روان‌سازی ترافیک در ایام اربعین
فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از به‌ کارگیری ۷۰ درصد نیروهای پلیس راهور برای روان‌سازی ترافیک در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ فضل الله شیری در خصوص اقدامات و تمهیدات پلیس راهور برای ایام اربعین حسینی اظهار داشت: اقدامات ما طی این ایام در حوزه روان‌سازی ترافیک درون شهرهای مسیر تردد زائران خواهد بود.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: طی این ایام ۷۰ درصد نیروهای پلیس راهور برای بحث روان‌سازی ترافیک به کارگیری می شوند.

این مسئول بیان داشت: ۳۰ درصد نیروهای باقی مانده نیز برای مباحث خدماتی پلیس چون صدور گواهینامه و اقداماتی از این دست مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

سرهنگ شیری از تقویت نیروهای پلیس راهور در داخل شهرهای مسیر تردد زائران خبر داد و گفت: استقرار و نیروهای نیروهای ما بیشتر در شهر قصرشیرین خواهد بود تا در مباحث روانسازی ترافیک این منطقه تمهیدات لازم را داشته باشند.

وی توصیه هایی نیز به زائران حسینی داشت و عنوان کرد: زائران سعی کنند در هنگام عبور از مسیرهای داخل شهری، بیشتر از کمربندی ها استفاده کنند تا با ترافیک مواجه نشوند.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تاکید کرد: همچنین توصیه می شود بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و از آوردن وسایل شخصی برای نقل و انتقال طی این ایام پرهیز کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز