رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

اختصاص۲۸.۵ میلیارد تومان برای فاز نخست بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی آیت الله طاهری گرگان

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۸:۱۸
کد خبر: ۹۰۵۷۶۲
اختصاص۲۸.۵ میلیارد تومان برای فاز نخست بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی آیت الله طاهری گرگان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن بیان اینکه 28.5 میلیارد تومان برای فاز نخست بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی آیت الله طاهری گرگان در نظر گرفته شده است افزود: سه زمین در شصت کلاته، میدان تیر (گلشهر) و جلین به کارشناسان سازمان برنامه و بودجه برای ساخت این بیمارستان معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا:عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: با وجود اینکه سیل گلستان 40 روز این استان را درگیر کرده بود، گرچه مردم را  دچار درگیری های روحی و روانی کرد، اما هیچ اپیدمی بیماری خاصی در آن زمان رخ نداد و عملکرد دانشگاه علوم پزشکی گلستان از سوی وزارت خانه مورد تقدیر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پرداختی های پرستاران تا آبان و پرداختی های پزشکان تا مرداد تسویه شده است افزود: پرداختی پزشکان و پرستاران از طریق سامانه قاصدک که در سال 94 توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی طراحی شده است صورت میگیرد.

فاضل ضمن بیان اینکه 11 مورد مرگ مادران باردار در سال گذشته در استان رخ داده است اظهار کرد: در صورتی که در فرایند رسیدگی به بیماران سهل انگاری رخ دهد این موضوع در کمیسیون ها و نظام پزشکی و تعزیرات مطرح و رسیدگی میشود.

وی با اشاره به  موضوع کمبود سه هزار تخت بیمارستانی در استان گفت : سیل اخیر گلستان باعث تاخیر در اختصاص اعتبارمصوب شده برای ساخت چهار بیمارستان تصویب شده در سفر ریاست جمهوری به گلستان  در سال گذشته شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: در هفته جاری اختصاص ۱۱.۵ میلیارد تومان برای بیمارستان ۹۶ تختخوابی گمیشان، ۱۸.۵ میلیارد تومان برای بیمارستان ۹۶ تختخوابی گالیکش، ۶.۵ میلیارد برای بیمارستان ۹۶ تختخوابی رامیان و ۲۸.۵ میلیارد تومان برای فاز نخست بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی آیت الله طاهری گرگان از طرف سازمان برنامه و بودجه مصوب و ابلاغ شده است.

وی در رابطه با بیمارستان 600 تخت خوابی آیت الله طاهری گرگان تصریح کرد: سازنده فاز یک این بیمارستان شرکت مادر تخصصی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است و سه زمین در شصت کلاته، میدان تیر (گلشهر) و جلین به کارشناسان سازمان برنامه و بودجه معرفی شده است که یکی از این زمین ها بایستی از سوی آنان برای ساخت بیمارستان تایید شود.

وی همچنین در خصوص کمبود برخی متخصصین در بیمارستان ها  بیان داشت: بسیاری از جراح ها و متخصصین با رایزنی های صورت گرفته در بیمارستان ها حضور پیدا میکنند.

خبرنگار:علی اصغر سلیمانی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز