فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیجار :

۵۰ درصد از کشفیات قاچاق ؛ سلاح های جنگی است

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۶:۰۱:۰۱
کد خبر: ۹۰۵۷۹۴
۵۰ درصد از کشفیات قاچاق ؛ سلاح های جنگی است
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیجار با اعلام اینکه بیجار دروازه خروجی کالای قاچاق کردستان به سمت استان های مرکز کشور است، گفت: در ۶ ماهه اول سال نسبت به سال گذشته ۱۰ باند کالای قاچاق منهدم شده که نیمی از این کشفیات قاچاق سلاح های جنگی است .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدصادق پیروزی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان بیجار که به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پلیس قبل از انقلاب اسلامی، در اختیار حکومت های مستقل بود و همواره آرامش و آسایش را برای سردمداران حکومت تامین می کرد .

وی با بیان اینکه پلیس حال حاضر نسبت به سال های دور از انقلاب باید متفاوت باشد ادامه داد: پلیس امروزه باید مقتدر، رئوف، بروز، هوشمند و امین باشد .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیجار با بیان اینکه خبرنگاران نمایندگان و چشم بینای مردم هستند با ارائه آمار و عملکرد نیروی انتظامی این شهرستان در ۶ ماهه اول سال ۹۸ تصریح کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری ۴ باند مهم سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت موتور سیکلت و سرقت کابل برق شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده ایم .

وی با اعلام اینکه کشف سرقت ها در ۶ ماهه اول سال در بیجار ۱۲۳ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: این شهرستان در بحث کشف سرقت ها رتبه ۲ استان را دارد .

پیروزی با اعلام اینکه بیجار دروازه خروجی کالای قاچاق کردستان به سمت استان های مرکز کشور است، ادامه داد: در ۶ ماهه اول سال نسبت به سال گذشته ۱۰ باند کالای قاچاق منهدم شده که نیمی از این کشفیات قاچاق در شهرستان سلاح های جنگی است .

وی با اعلام افزایش ۳۷ درصدی مزاحمت ها در بیجار، خاطرنشان کرد: اغلب این مزاحمت ها در بحث بانوان است که نیاز به یک کار کارشناسی دارد تا مشکل ریشه یابی و برطرف شود .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیجار با بیان افزایش ۱۷۵ درصدی نزاع و درگیری در شهرستان تصریح کرد: متاسفانه در بیجار از هر ۳ ازدواج یک ازدواج به طلاق منجر می شود که باعث ایجاد بار روانی برای همشهریان و افزایش نزاع و درگیری می شود .

وی در پایان با ارائه خاطرنشان کرد: کاهش ۲۱ درصدی جعل، کاهش ۱۰ درصدی کلاهبرداری در فضای حقیقی، کاهش ۵۰ درصدی خیانت در امانت و افزایش ۱۵۰ درصدی وقوع سرقت از جمله دیگر اقدامات نیروی انتظامی شهرستان بیجار در ۶ ماه اول سال ۹۸ است .

 

نظر شما