۲۳۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان سیل زده اهدا شد

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۴:۳۸
کد خبر: ۹۰۵۷۹۹
۲۳۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان سیل زده اهدا شد
امروز در طی مراسمی به همت بسیج دانش آموزی، آموزش و پرورش و خیرین بسته های لوازم التحریر به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال بین دانش آموزان سیل زده شهرستان گنبدکاووس توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، هادی رازقندی در مراسمی به دانش آموزان سیل زده شهرستان گنبدکاووس بسته های لوازم التحریر اعطا کرد و با بیان اینکه حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی همدلی و همیاری به سیل زدگان را یکی از وظایف مهم خود میداند، تصریح کرد: از همان ابتدای سیل بسیجیان، معلمان و دانش آموزان برای کمک به سیل زدگان و آسیب دیدگان پیشتاز بوده اند.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانش آموزی اقدامات موثر و ارزشمندی در جهت کمک به سیل زدگان انجام داده است، اظهار کرد: از جمله کمک های صورت گرفته میتوان به لایروبی منازل آسیب دیده، کمک به آماده سازی مدارس و جمع آوری کمک برای دانش آموزان سیل زده اشاره کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان گنبدکاووس از اهدای بسته های لوازم التحریر به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال در بین دانش آموزان آسیب دیده خبر داد و گفت: ۱۱۰ بسته شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد و مداد رنگی در سه مدرسه دخترانه و ۱۳۰ بسته در ۹ مدرسه پسرانه توزیع شد.

رازقندی اقدامات بسیج در مناطق سیل زده را متوازن و بدون هرگونه نگاه قومیتی و سیاسی دانست و افزود: همدلی و وحدت بین مردم و بسیج در طی این مدت کاملا مشهود بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از صبر و تحمل مردم در مقابل این حادثه با تاکید بر اینکه سیل اخیر در کنار همه سختی ها و مشکلات زیبایی های زیادی را نیز به نمایش گذاشت، اضافه کرد: در این حادثه وحدت، همدلی، گذشت و فداکاری بین مردم شهرستان و نهادهای مختلف از جمله بسیج را شاهد بودیم.

حجت الاسلام ابوالفضل دیلم با اشاره به اینکه دشمنان در تلاشند تا در جامعه تفرقه افکنی کنند، خاطر نشان کرد: اختلاف بین مردم و همچنین ایجاد شکاف بین مردم، نظام و نهادهای خدمتگزار از اهداف شوم دشمنان است که نباید به آن تن داد.

وی با بیان اینکه بسیج از بدنه مردم شکل گرفته است، اظهار کرد: همین مردم با تمام جود به همنوعان خود در حوادث کمک میکنند و امروز  آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی و‌خیرین، دانش آموزان سیل زده شهرستان گنبدکاووس را نورد خمایت قرار دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز