بازوند:

انتظار داریم مدیریت تردد زائران کربلا به بغداد به خوبی انجام شود

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۷:۱۹
کد خبر: ۹۰۵۸۹۳
انتظار داریم مدیریت تردد زائران کربلا به بغداد به خوبی انجام شود
استاندار کرمانشاه گفت: زائرینی که از مسیر خسروی-منذریه به کربلا مشرف می‌شوند از این شهر عبور میکنند و انتظار داریم که مدیریت تردد زائران کربلا در در مسیرهای منتهی به بغداد به خوبی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در دیدار با محمد بدر معاون وزیر کشور عراق اظهار کرد: از تمام کسانی که در بازگشایی مرز خسروی نقش داشته اند به ویژه وزرای محترم کشور ایران و عراق و معاونین ایشان تشکر میکنیم. از جناب آقای شوشتری مشاور محترم وزیر کشور بابت حضور در این نشست سپاسگزارم.

بازوند افزود: از دولت عراق به خاطر تامین مطلوب امنیت زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اعزامی که از مرز خسروی به کربلا مشرف میشوند سپاسگزاریم.

او بیان کرد:  زائران عزیز حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام انتظار دارند که هرچه زودتر موکب‌های خدماتی مسیر در هردو طرف مرز فعالیت خود را آغاز کنند.

بازوند گفت: بغداد یک پایتخت تاریخی و کهن است. زائرینی که از مسیر خسروی-منذریه به کربلا مشرف می‌شوند از این شهر عبور میکنند و انتظار داریم که مدیریت تردد زائران کربلا در در مسیرهای منتهی به بغداد به خوبی انجام شود.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: تردد زائران علاوه بر تعمیق حسن همجواری، در معیشت و اقتصاد مرزنشینان دو کشور و ارتقای امنیت موثر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز