شهردار ارومیه در آیین بهره‌برداری از شهربازی چی چست:

ارومیه شهروند درجه یک و دو نداشته و همه برابریم

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۳:۰۸
کد خبر: ۹۰۶۰۵۲
شهردار ارومیه در آیین بهره‌برداری از شهربازی چی چست گفت: ارومیه را به یک شهر گردشگری تبدیل می کنیم و در این راستا معرفی این شهر به عنوان مقصد گردشگری خارجی نیز از برنامه های ماست.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در آیین بهره برداری شهربازی چی چست بیان کرد: اوایل  می گفتند  ایجاد مجموعه بزرگ تفریحی و گردشگری چی چست  با توجه به خشکی دریاچه ارومیه توجیهی ندارد و فقط تحمیل  هزینه های  اضافی بر  شهرداری است اما ما به این پروژه به عنوان یک پروژه خدماتی نگاه کردیم.

وی عنوان کرد: جای مجموعه تفریحی و گردشگری چون  چی چست در شهر  ارومیه خالی بود و مقصد گردشگری هم به جز بند جای دیگری نبود و مدیریت شهری تلاش کرد  مجموعه چی چست را با  یک محیط امن و آرام بخش  جهت دورهمی های خانوادگی و گذران اوقات فراغت فراهم کند.

شهردار ارومیه اظهار کرد: دهکده تفریحی و گردشگری چی چست در شعاع 250 کیلومتری داری جذابیت است و باعث جذب گردشگر می شود.

وی گفت :؛علی رغم منفی بافی ها و نگرش های سیاسی و قومیتی که توسط برخی جریانات القا می شود، خدمات رسانی شهرداری به شهروندان با قدرت ادامه دارد و در این راستا  مجموعه بزرگ چی چست به بهره برداری رسید.

شهردار ارومیه با اشاره به توسعه صنعت گردشگری، گفت: در حال حاضر در سایه توسعه صنعت گردشگری سطح اسکان اتاق های هتل های ارومیه کمتر از 80 درصد نیست و در برنامه داریم  مرکز استان  را به عنوان مقصد گردشگری خارجی  مطرح کنیم و به دنبال جذب گردشگر از کشورهای عربی نیز هستیم.

وی گفت:  با ورود گردشگر و توسعه صنعت گردشگری شاهد رونق اقتصادی در همه حوزه ها و به ویژه در حوزه حمل و نقل و همچنین  اشتغالزایی خواهیم بود.

شهردار ارومیه بیان کرد: مجموعه تجهیزات شهربازی با 15 میلیارد تومان در 17 قسط خریداری شد  ولی همچنان شایعه ها همراه ما است و می خواهند با مقاصد سیاسی ذهن مردم را نسبت به شهرداری بدبین کنند و این به غیر از ضربه زدن به عمران و توسعه شهر هیچ دستاورد دیگری نخواهد داشت.

وی گفت: بی اعتماد کردن مردم به شهرداری  یک سهم مهلک برای آینده شهر است.

شهردار ارومیه بیان کرد:  توسعه و رونق اقتصادی در شهر ارومیه در سایه اعتماد مردم به شهرداری و  همدلی صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: در هر جناح سیاسی باشید  باید خیر خواه مردم و به دنبال رفاه و آسایش مردم باشید.

  شهردار ارومیه با اشاره به پروژه سرمایه گذاری میدان امام(ره) ، اظهار کرد: سرمایه گذاری میدان امام را با 300 میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال 6 هزارنفر از جوانان شهر تحمل نکردند  و گفتند شهردار زمین ها را به کردها فروخته است و اعلام می کنم این حرف ها خیانت است و اگر من تا به حال سکوت کردم به خاطر منفعت شهر بوده و برای ما  همه شهروندان  ارومیه درجه یک است .

وی ابراز کرد: کسانی به دنبال مطامع سیاسی هستند بدانند مردم هوشمند هستند.

حضرت پور بیان کرد: پرسنل تلاشگر شهرداری ارومیه در راستای ایجاد رضایمندی و رفاه شهروندان  در سطح شهر در تمامی شرایط آب و هوایی و بدون تعطیلی در هیچ یک از ایام سال فعالیت دارند اما پیوسته ما را مواخذه می کنند اعلام می کنم ترسی نداریم اما چقدر توان داریم کمی هم انصاف داشته باشید.

وی با اشاره به شایعات برخی مغرضان در خصوص پروژه های عمرانی شهرداری و سعی بر ایجاد تشکیک در ذهن شهروندان گفت: بزرگترین پروژه های شهرداری توسط بنیاد تعاون ناجا و موسسه امین سپاه بصورت ایثارگرانه  اجرا می شود و در حال حاضر هفت کیلومتر از   کمربندی دوم ارومیه توسط سپاه باانجام عملیات  آزاد سازی به میزان  227  هکتار زمین تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

شهردار ارومیه بیان کرد: حرکت قطار توسعه در ارومیه در سایه اعتماد شهروندان به شهرداری ارومیه  توقف نکرده است و این حرکت در آینده با قدرت هرچه تمامتر ادامه خواهد یافت.

وی تاکید کرد:  به خاطر منفعت شهر و رفاه و آسایش شهروندان  سکوت کرده ایم اما دیگر جای سکوت نیست و از این تریبون اعلام می کنم  اگر  مدیریت شهری زیر سوال ببرید حتما کارهای  شما را  زیر سوال می بریم.

 

حضرت پور تصریح کرد: تمام هدف بنده طی این سالها این است ارومیه را به عنوان آرمان شهر و مقصد گردشگری مطرح کنم و بر این اساس طرح ارومیه 20 20  جهت جذب گردشگر مطرح شد. 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات  لیگ ملتهای والیبال در ارومیه، اظهار کرد: مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه و اقای ضیائی،رییس سابق فدارسیون والیبال برگزار شد و کسی دیگر به غیر از این مجموعه ها و فرد در برگزاری مسابقات نقشی نداشت و هرکسی ادعایی دارد، حرفهایش بی اساس است.

حضرت پور ادامه داد: در سایه برگزاری این مسابقات، ارومیه در سطح جهان با 2 میلیارد نفر تماشاگر این مسابقات ، معرفی شد.

شهردار ارومیه گفت: فارغ از تمامی دعوا های سیاسی، تمام هدف مدیریت شهری ارومیه ایجاد رفاه و آسایش برای تمامی شهروندان است و در این شهر اعم از ترک و کرد، شهروند درجه یک و دو نداریم و همه از حقوقی یکسان و برابر برخوردار هستند و همه باید این موضوع را بپذیرند که در عین تفاوتها باید در کنار همدیگر و با احترام به یکدیگر وحدت و همدلی داشته باشیم و در برابر تفرقه افکنان و بدخواهان این شهر بایستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز