استاندار سمنان:

زیرساخت شهرک صنعتی کالپوش تا ۱۸ ماه آینده ایجاد می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۳:۵۱
کد خبر: ۹۰۶۲۰۳
زیرساخت شهرک صنعتی کالپوش تا ۱۸ ماه آینده ایجاد می‌شود
استاندار سمنان بابیان اینکه کلنگ شهرک صنعتی کالپوش در ۴۲ هکتار امروز به زمین خورد، گفت: زیرساخت شهرک صنعتی کالپوش تا هجده ماه آینده ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا آشناگر ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل سایت جدید حسین‌آباد کالپوش میامی ضمن بیان اینکه منطقه کالپوش یکی از مناطق مستعد توسعه محسوب می‌شود که حتماً باید برای ایجاد اشتغال جوانان آن برنامه‌ریزی می‌شد، ابراز داشت: یکی از مطالبات جدی مردم منطقه ایجاد شهرک صنعتی بود که در شورای برنامه‌ریزی استان موافقت و امروز کلنگ آن در ۴۲ هکتار به زمین خورد.

وی ضمن بیان اینکه زیرساخت‌های شهرک صنعتی کالپوش تا یک سال آینده ایجاد می‌شود، افزود: در این منطقه برای واگذاری قطعات زمین موردنیاز برای واحدهای صنعتی متقاضی آمادگی لازم وجود دارد منتها باید واحدها منطبق با محیط‌زیست بوده و آلودگی و آب بری نداشته باشند.

استاندار سمنان بابیان اینکه قول لازم برای ایجاد این شهرک از مدیریت شهرک‌های صنعتی استان گرفته شد، ابراز داشت: بر این اساس زیرساخت‌های لازم می‌بایست فراهم شود تا سرمایه‌گذار راغب به ارائه خدمات لازم باشد.

آشناگر در ادامه تصریح کرد: زمین و تسهیلات موردنیاز برای سرمایه‌گذاران متقاضی در اختیار قرار خواهد گرفت اما اینکه دولت خودش به‌عنوان متولی این کار را قبول کند منسوخ شده و اکثریت در حال واگذاری به بخش خصوصی است.

وی افزود: در اثر رانش زمین برخی از ساختمان‌ها به‌صورت ۱۰۰ درصدی تخریب شد که تسهیلات ۹۵ میلیون تومانی در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت تا در سایت مجدد شروع به ساخت‌وساز کنند که تاکنون از این اراضی به ۷۴ خانوار واگذار و آن‌ها کار ساخت‌وساز را شروع کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز