نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

رونق اقتصادی در گرو سرمایه گذاری برای پرورش نیروی انسانی توانمند است

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۴:۲۵
کد خبر: ۹۰۶۲۱۵
رونق اقتصادی در گرو سرمایه گذاری برای پرورش نیروی انسانی توانمند است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رونق تولید مستلزم سرمایه گذاری برای پرورش نیروی انسانی توانمند در کشور است و این مهم در عرصه آموزش نیروی انسانی بیش از همه باید مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت الله قربانعلی دری‌ نجف آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: امروز امت اسلامی ایران باید با تمام توان از نعمت انقلاب اسلامی که به برکت خون مقدس شهدا، مجاهدت های امام راحل و منویات رهبری به بالندگی و اقتدار رسیده پشتیبانی کرده و در مسیر تحقق آرمان‌های این انقلاب گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: دستیابی به توسعه پایدار و افزایش بهره وری و رونق تولید داخلی در گرو سرمایه گذاری در آموزش نیروی انسانی و پرورش نیروهای کارآمد و توانمند است.

وی بیان کرد: بخش مهمی از سیره انبیا و اولیای الهی کار، تلاش و مجاهدت‌های شبانه روزی است و ملت ایران به عنوان طلایه دار اسلام، باید با بهره گیری از این سیره ارزشمند در راستای بالندگی کشور مشارکت گسترده داشته باشند که یکی از کارهای مهم در این راستا تربیت نیروی انسانی برای نقش آفرینی هدفمند در رونق تولید و پویایی اقتصادی کشور می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: مساله مهم آموزش و تربیت نیروی انسانی کارآمد، باید در لایه‌های مختلف جامعه به خصوص در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه مورد توجه قرار گیرد و از آن غفلت نشود.

دری نجف آبادی تصریح کرد: همه ما باید در این عرصه ها برای رشد و پیشرفت کشور تلاش کنیم چرا که عزت امروز ایران اسلامی مدیون مجاهدت‌های امام راحل و خون شهدا است که باید با عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب، ادامه دهنده این راه باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز