معاون عمرانی استانداری قزوین خبر داد:

رونق گردشگری نیازمند تغییر رویکردهای گذشته +ببینید

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۴:۱۵
کد خبر: ۹۰۶۲۲۶
رونق گردشگری نیازمند تغییر رویکردهای گذشته +ببینید
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: رونق گردشگری نیازمند تغییر رویکرد مدیران و مشارکت بخش خصوصی و استفاده از روشهای نوین و تقویت استارت آپ هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مراسم تجلیل از برترین های صنعت گردشگری با نگاه «گردشگری، اشتغال، آینده ای بهتر برای همه» ظهر چهارشنبه با حضور علی فرخزاد، معاون عمرانی استانداری، علیرضا خزایلی مدیرکل میراث فرهنگی استان، فعالان صنعت کردشگری در استانداری قزوین برگزار شد.

علی فرخزاد در این مراسم گفت: در آمایش و چشم انداز توسعه همه از گردشگری می گویند اما انتطارات برآورده نمی شود.

وی بیان کرد: شرایط کشور به گونه ای است که با رویکرد گذشته نمی توان به موفقیت رسید و رونق گردشگری نیارمند تغییر رویکردهاست.

فرخزاد تصریح کرد: از میان ۲۵ شهرداری تعداد ۱۷ شهرداری مشکلات مالی دارند که قادر به پرداخت حقوق کارکنانخود نیستند در حالی که باید از ظرفیت های موجود برای کسب درآمد استفاده کرد.

وی بیان کرد: پل معلق آوج که اخیرا راه اندازی شده در شرایطی که هنوئز خدمات مناسبی در کنار آن ایجاد نشده روزانه ۱۴۰۰ بلیت برای بازدید فروخته می شود و اینگونه ظرفیت ها در سایر شهرهای استان هم داریم که می تواند منبع درآمد باشد.

فرخزاد اظهارداشت: در استان ظرفیت های خوبی داریم و در حالی که در ردیف ۱۰ مقصد گردشگری هستیم و در نزدیکی کانون کشور قرار داریم نتوانسته ایم بخوبی از آن برای شکوفایی اقتصادی استفاده کنیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین بیان کرد: در استان قزوین با داشتن غارهایی با ۵۰ هزار سال قدمت، چشمه ها و دریاچه های ارزشمند، قلعه، امامزاده و چشم اندازهای طبیعی از جاذبه های ارزشمند است که می تواند چهره مناطق را متحول کند.

وی اضافه کرد: با داشتن چنار خونبار، رودخانه و دریاچه و قلعه اگر درست مدیریت کنیم به دستاوردهای خوبی خواهیم رسید.

فرخزاد تصریح کرد: امروز که با مشکل بیکاری و اشتغال جوانان مواجهیم بدون شک گردشگری می تواند نقش مهمی درحل این مشکل ایجاد کند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز