تاکید بر استفاده از بستر فناوری اطلاعات در مدیریت ترافیک شهر ارومیه

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۹:۰۹
کد خبر: ۹۰۶۳۵۱
تاکید بر استفاده از بستر فناوری اطلاعات در مدیریت ترافیک شهر ارومیه
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی بر استفاده شهرداری ارومیه از بسترهای فناوری اطلاعات در هوشمند سازی مدیریت ترافیک شهر ارومیه تاکید کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، پیمان آرامون در دیدار معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه با بیان اینکه مدیریت حمل و نقل و ترافیک در خوزه مدیریت شهری و جلب رضایت شهروندان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است گفت: ایجاد زیرساخت ها و فراهم ساختن امکانات درکاهش حجم ترافیک،. تسهیل ترددها در محدوده های مرکزی شهر، توزیع متوازن خدمات در مناطق شهری و استفاده از تکنولوژی های نوین در عرصه اطلاع رسانی و ارائه خدمات به شهروندان از وظایف مجموعه مدیریت شهری است و در این مسیر باید با ظرفیت سازی و استفاده از توانایی بخش های موجود گام بردارد.

وی به راه اندازی مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهر ارومیه نیز اشاره کرد و افزود: برای راه‌اندازی این مرکز می توان از مشارکت پلیس و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت جلوگیری از موازی کاری و تجهیز و بکارگیری آن بهره جست.

ایشان همچنین اقدامات شهرداری ارومیه در ایجاد نرم افزار های تخصصی برای ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان را خوب ارزیابی کرد و اظهارداشت: به‌رغم اقداماتی که در این حوزه انجام گرفته بدلیل نبود اطلاع رسانی و عدم آگاهی مردم استفاده شهروندان از این برنامه ها مطلوب نیست.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در ادامه بر راه اندازی سامانه های الکترونیکی اطلاع رسانی ترافیک در محدوده مرکزی شهر،. وضعیت ظرفیت پارکینگ ها و مسیر حرکتی اتوبوس ها تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز