زهرا نظری :

نخبه کشی و حذف مدیران متخصص آفت جدی شورای شهر خرم آباد/حذف بردبار عقلانی نبود

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۳:۲۵:۰۹
کد خبر: ۹۰۶۴۸۱
نخبه کشی و حذف مدیران متخصص آفت جدی شورای شهر خرم آباد/حذف بردبار عقلانی نبود
عضو شورای شهر خرم آباد از نخبه کشی و عدم حمایت از مدیران اصلح و شایسته همچون رضا بردبار در مدیریت شهری خرم آباد به شدت انقاد کرد .

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،زهرا نظری در جلسه  فوق العاده  شورای شهر خرم آباد گفت :با انتخاب بردبار به عنوان سرپرست شهرداری شاهد تحولات جدی  در مدیریت شهری  خرم آباد بوده و به وضوح شاهد تغییر محسوس در بهبود مدیریت شهری بوده و مردم از این انتخاب بسیار استقبال کردند .

وی افزود :بردبار یک نخبه و متخصص اصلح مدیریت شهری است که با تلفیق تخصص و سلامت  بارقه امید  و شکوفایی را در بهبود وضعیت اسف بار  مدیریت شهری خرم آبا زنده کرد و در طول این مدت با تلاش های شبانه روزی  در کلیه مناطق شهری به صورت محسوس شاهد تغییر مثبت  هستیم .

وی افزود :حمایت بنده از مدیریت بردبار حمایت از عقلانیت و تفکر کاملا ایده ال وی بوده و برخی ها با شیطنت ها و بد اخلاقی ها در فضای مجازی و حقیقی بنده را فامیل  نسبی و یا سببی وی  می نامند که این  هجمه ها  فقط در عدم توسعه و رکود ویران کننده شهری هیچ چیزی عاید مردم نخواهند کرد .

عضو شورای شهر خرم آباد افزود :متاسفانه در مدیریت اسبق شهری بارها مورد  کم کارها . تخلفات را به شهردار تذکر دادم و حتی از اعضا درخواست استیضاح شهردار را ارائه کردم ولی عدم وحدت و یک دلی در شورا باعث آن مشکلات برای مدیریت شهری و شهردار اسبق شد .

 وی افزود :ادامه اجرای عملیات تسطیح و آسفالت کوچه‌های محلات بافت فرسوده(محله گل‌سفید و باجگیران) ،شناسایی و تعیین ساختمان‌های متروکه واقع در محدوده محلات بافت فرسوده (باجگیران و گل سفید)، بروز رسانی سیستم نقشه ۱/۲۰۰۰

ادامه فعالیت تهیه و تحویل نقشه ۱/۲۰۰۰ به شهروندان،تسطیح، زیرسازی،قیرپاشی، لکه گیری، ترمیم و آسفالت معابر سطح شهر (بلوار شهید شفیع‌پور۶۰ متری هردو باند اصلی، خیابان پلیس مسیر ساحلی، حاشیه پل انقلاب، بلوار ۳۰ متری پژوهنده حدفاصل خیابان جلال آل احمد و خیابان ولیعصر، خیابان دانش ، بلوار جانبازان، بلوار شورا، خیابان ایثار کوی ارتش، مسیر اصلی و حاشیه ای آرمستان صالحین، مسیر داخلی پارک نسترن، خیابان علوی روبروی مسجد و ........ تنها برخی از عملکرد مطلوب  بردبار در این مدت اندک خدمت بود .

خبر :محمود داودی نژاد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز