ثبت‌نام ۳۱ هزار و ۴۰۰ نفر از آذربایجان‌غربی در سامانه سماح

۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۲:۱۱
کد خبر: ۹۰۶۶۲۴
ثبت‌نام  ۳۱ هزار و ۴۰۰ نفر از آذربایجان‌غربی در سامانه سماح
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، کنگره عظیم اربعین را حرکتی مردمی و نقطه عطفی در تاریخ عنوان کرد و گفت: این حرکت معنوی نشان از اتحاد عظیم دارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی مصطفوی در چهارمین جلسه ستاد هماهنگی پیاده روی اربعین که در استانداری برگزار شد، گفت: کنگره عظیم اربعین یک حرکت مردمی و نقطه عطفی در تاریخ است که با اتحاد مسلمانان، باعث هراس دشمنان می شود و بر همه ما وظیفه است تا اقدامات ، امکانات و تسهیلات لازم را برای زائران فراهم کنیم.

وی افزود : بر اساس آمار ارائه شده تا به امروز ۳۱ هزار و ۴۰۰ نفر از طریق سامانه سماح ثبت نام کرده اند که با توجه به تعداد زائران ثبت‌نامی، حداقل ٨٠٠ دستگاه اتوبوس برای تردد زائران اربعین حسینی باید پیش‌بینی شود تا مشکلی در رابطه به حمل و نقل زائران وجود نداشته باشد.

جانشین رییس ستاد برگزاری پیاده روی اربعین حسینی استان اظهار داشت: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در خصوص وسایل حمل و نقل برای رفت و به خصوص برای برگشت زائران اقدامات و تدابیر لازم را اعمال کنند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: موکب‌های اربعین نکات امنیتی را رعایت کنند همچنین باید افرادی از کاروان‌ها به منظور بررسی مسائل امنیتی  آموزش های لازم را باید فرا گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز