رئیس اداره راه و شهرسازی گنبدکاووس:

همدلی میان شهرداری و شهرسازی عامل توسعه شهری/ دفاتر بازآفرینی شهری فعالان حوزه بهداشت، ورزشی و اجتماعی

۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۲:۴۸
کد خبر: ۹۰۶۷۳۱
همدلی میان شهرداری و شهرسازی عامل توسعه شهری/ دفاتر بازآفرینی شهری فعالان حوزه بهداشت، ورزشی و اجتماعی
فرامرزی با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت های مردمی برای توسعه شهری حمایت میکنیم، ادامه داد: همدلی موجود بین شهرداری و اداره راه و شهرسازی فضا را برای پیشرفت و توسعه هموار ساخته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، عباس فرامرزی در جلسه هماهنگی ارزیابی فعالیت های دفتر بازآفرینی شهری گنبدکاووس با تاکید بر اینکه با راه اندازی این دفتر، شهرستان گنبدکاووس با سرعت بیشتری به سمت توسعه و عمران حرکت خواهد کرد، خاطر نشان کرد: راه اندازی این دفتر با کمک استانداری، وزارت و اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری گنبدکاووس نشان دهنده توجه مسئولان به اهمیت این شهرستان و همچنین توسعه آن است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد نهادهای توسعه محلی در شهرستان گنبدکاووس از همان روزهای آغازین از اولویت های این دفاتر بوده است، اظهار کرد: با حضور یک تیم علمی کارآمد در راس امور و حمایت برخی از کارشناسان شهرستان با قدرت آغاز به کار کردیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی گنبدکاووس با بیان اینکه در گام دوم انقلاب در راستای توسعه مشارکت های مردمی برای توسعه شهری توسط دفاتر بازآفرینی شهری عمل کردیم، تصریح کرد: جلسات مداومی با معتمدین و افراد علاقمند محلات در گنبدکاووس برگزار شده که در آن شاهد اتفاقات خوب و پرثمری بوده ایم.

فرامرزی با تاکید بر اینکه دفاتر بازآفرینی شهری در مسائل حوزه بهداشت، ورزشی و اجتماعی فعال است، افزود: جلسات متناوبی با ادارات مربوطه برای اقدامات مشترک جهت توسعه و بازآفرینی شهری برگزار شده است.

وی از تخصیص یک هزار و ۲۵۰ تن قیر رایگان توسط شهرداری خبر داد و اضافه کرد: تامین روشنایی محله افغان آباد و آسفالت مسیر جاده سلامت توسط اداره راه و شهرسازی بر اساس مطالبات دفتر بازآفرینی شهری بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گنبدکاووس با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت های مردمی برای توسعه شهری حمایت میکنیم، ادامه داد: همدلی موجود بین شهرداری و اداره راه و شهرسازی فضا را برای پیشرفت و توسعه هموار ساخته است.

 

نظر شما