در خطبه های نمازجمعه اردبیل مطرح شد

تقدیر امام جمعه اردبیل از دکتر محمد باقر نوبخت

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۶:۳۶:۰۰
کد خبر: ۹۰۷۰۱۷
تقدیر امام جمعه اردبیل از دکتر محمد باقر نوبخت
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های نمازجمعه اردبیل گفت: از جناب آقای دکتر نوبخت که در هفته جاری ۲۵۰ میلیارد تومان به استان اختصاص داد تشکر می کنم. ۱۰۰ میلیارد از این مبلغ برای تکمیل و بهسازی راه ها از شمال تا جنوب استان هزینه خواهد شد بقیه نیز به موارد اضطراری استان اختصاص داده خواهد شد.

به گزارش برنا،نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: سفر آقای رئیس جمهور به آمریکا و مقر سازمان ملل و سخنرانی ایشان را در آن را ارج می نهیم. اگر کسی بگوید ترامپ را جنون مذاکره گرفته و از این جهت خدمت فوق العاده به ایران کرده سخن گزافی نگفته است.

وی با تجلیل از سفر موفق آقای روحانی به مقر سازمان ملل و سخنرانی وی در نیویورک بیان کرد: در طول تاریخ آمریکا دیده نشده که رئیس‌جمهوری آمریکا در نشست سران دنیا در سازمان ملل برای ملاقات با رئیس یک کشور جهان سوم، جامعه جهانی را واسطه کند، تلفن بدهد و از همه عجیب‌تر به اتاق رئیس‌جمهوری ایران تلفن بزند و اما جواب نشنود.

او به نقل از مقاله روزنامه نیویورک‌تایمز گفت: ایران از هر جهت ترامپ را ناتوان، درمانده و شکست خورده کرده است.

خطیب جمعه اردبیل با اشاره به جنگ یمن گفت: در پنج سال گذشته عربستان میلیاردها دلار برای خرید سلاح‌های پیشرفته آمریکا هزینه کرده اما ذره‌ای به حال او فایده نداشته و اعتراض داخل عربستان مخصوصا نخبگان را برانگیخته است.

آیت‌الله عاملی با بیان اینکه پایان یافتن جنگ یمن بسیار آسان است، اظهار کرد: این جنگ با دستور آمریکا شروع شده و با دستور آمریکا پایان خواهد یافت؛  اما واشنگتن چه وقتی به آل سعود خواهد گفت دیگر بس است؟ زمانی که از دوشیدن فارغ شود و یقین کند که شیر دیگر قطعا تمام شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز