نماینده مشهد و کلات در مجلس شواری اسلامی :

ورزشکاران ما می‌توانند برند سازی کنند

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۶:۴۰:۴۹
کد خبر: ۹۰۷۰۸۶
ورزشکاران ما می‌توانند برند سازی کنند
نماینده مشهد و کلات در مجلس شواری اسلامی گفت: در ورزش زیرساخت های خوبی ایجاد شده و ورزشکاران ما می توانند برند سازی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، نصراله پژمانفر در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش خراسان رضوی که با حضور رزم حسینی و استاندار، فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: خراسان رضوی ظرفیت بالایی در حوزه مختلف دارد که اگر بخواهیم در هر بخش استان را از کشور جدا کنیم، کمیت آن بخش لنگ خواهد بود.

وی ادامه داد: این موضوع نشان دهنده ظرفیت استان در حوزه ورزش است. ما همیشه حرف برای گفتن داشتیم این فقط مختص رشته های تیمی نبوده و در انفرادی نیز همین گونه است.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شواری اسلامی بیان کرد: اگر زیر ساخت ها فراهم شود، می توانیم بیشتر از این ظرفیت مناسب در ورزش استان استفاده کنیم، همچنین اگر حمایتی نداشته باشیم ورزشکاران به شهرهای دیگر می روند و آنجا فعالیت می کنند.

پژمانفر عنوان کرد: در مجلس دهم، موضوع ۲۷صدم درصد را پیگیری کردیم و در این راستا وزارت ورزش و جوانان به دلیل کمبود بودجه نمی توانست ماموریت خود را به درستی انجام دهد که بعد از تصویب 60 درصد بودجه این موضوع به استان ها و ۴۰درصد به تهران اختصاص یافته است. 

وی عنوان کرد: جدا شدن پارالمپیک از المپیک، کار ارزشمندی بود که تصویب و کارشناسی شده بود، همچنین خروجی خوبی داشت.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شواری اسلامی اظهار کرد: ما حوزه ورزش را حوزه اساسی میدانیم و در کارگروه ورزش به صورت جدی پیگیری می‌شود.

پژمانفر تصریح کرد: در ورزش زیرساخت های خوبی ایجاد شده و ورزشکاران ما می توانند برند سازی کنند. خواهشم این است این موضوع را به مجموعه های اقتصادی منتقل شود چرا که ما ورزشکارانی داریم که از مراحل اولیه شروع کردند و الان در سطح جهان حرفی برای گرفتن دارند. 

وی در پایان گفت: من مطمئنم این موضوع در دستور کار است و همه دستگاه ها تلاش دارند از طریق ورزش، پرچم ایران را برافراشته کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز