لیگ جهانی کاراته - مسکو

تلاش بهمن عسگری برای مدال برنز

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۵:۵۳
کد خبر: ۹۰۷۲۹۰
تلاش بهمن عسگری برای مدال برنز
در ادامه این مسابقات که با حضور ۶۴۲ کاراته کا از ۸۵ کشور در مسکو جریان دارد، بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم به دیدار رده بندی راه یافت و روز یکشنبه برای کسب مدال به روی تاتامی می رود.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛در ادامه این مسابقات که با حضور  ۶۴۲ کاراته کا از ۸۵ کشور در مسکو جریان دارد، بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم به دیدار رده بندی راه یافت و روز یکشنبه برای کسب مدال به روی تاتامی می رود.در وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری ملی پوش ارزنده و شایسته قزوینی ابتدا ۳ بر صفر «داستونبک اوتوبالایف» از ازبکستان را از پیش رو برداشت و در ادامه «ریوتا ناکامورا» از ژاپن و «لورنزو پیترومارچی» از ایتالیا در هانتی شکست داد و سپس با برتری چهارم ۲ بر یک «توماس اسکات» از آمریکا را شکست داد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. عسگری در نیمه نهایی ۲ بر صفر نتیجه را به «رافائل آقایف» آذربایجانی دارنده ۳ طلا، یک نقره و یک برنز قهرمانی جهان واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت.وی برای کسب مدال برنز روز یکشنبه با «توره ایسبانز» از اسپانیا دیدار می کند.
در همین وزن علی اصغر آسیابری دیگر کاراته کای قزوینی در اولین دیدار پس از تساوی ۶ بر ۶ با قانون سنشو نتیجه را به انیس گاریبویچ از کرواسی واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.
در وزن ۶۰- کیلوگرم مجید حسن نیا دیگر ملی پوش قزوینی حاضر در این رقابت ها و علی مسکینی، در وزن ۶۷- کیلوگرم امیر مهدی زاده، امیررضا میرزایی، سیدعلی کریمی و هامون درفشی پور، در کاتای انفرادی بانوان فاطمه صادقی و نگین باقری و در کاتای تیمی مردان تیم ایران با ترکیب حسام زرین نعل، حسین زرین نعل و سعید کاظمی با شکست برابر رقبای خود از دو مسابقات حذف شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز