استاندار لرستان:

نیروی انتظامی با جدیدترین تکنولوژی تجهیز شود /نیروی انتظامی باید مقتدر و در دل خود قدرت داشته باشد

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۱:۰۰
کد خبر: ۹۰۷۳۵۴
نیروی انتظامی با جدیدترین تکنولوژی تجهیز شود /نیروی انتظامی باید مقتدر و در دل خود قدرت داشته باشد
سید موسی خادمی گفت: نیروی انتظامی باید با جدیدترین تکنولوژی دانش روز و نیروی انسانی تجهیز شود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به همه کارکنان این حوزه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در اهمیت این نهاد ،اظهار کرد: یکی از مهمترین ارگان‌ها در نظام جمهوری اسلامی نیروی انتظامی است چراکه وظیفه تامین مهمترین و حیاتی‌ترین لازمه زندگی بشر یعنی امنیت را بر عهده دارد.

اوافزود: نظم و امنیت پایه اصلی تشکیل دهنده زندگی اجتماعی است.

خادمی  با بیان اینکه امنیت از نعمت‌های مغفول و مجهول است،تصریح کرد: زمانی که امنیت نباشد وجود آن احساس می‌شود اما وقتی که برقرار است برای همه مجهول می‌ماند.

اوضمن اشاره  به اهمیت امنیت به دستورات خداوند متعال در سوره قریش ، خاطر نشان کرد:  یکی از دلایل عبادت خداوند رهایی انسان از خوف، تهدیدات، گرسنگی و فرد است از این‌رو در ادبیات امنیتی از این دو گزاره تحت عنوان امنیت اقتصادی یاد می‌شود.

خادمی با بیان اینکه در همه جوامع ثابت شده که اگر امنیت نباشد توسعه در آن جامعه شکل نخواهد گرفت،  عنوان کرد: نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای نظامی، امنیتی و قضایی کشور یکی از ابزارهای اصلی تامین امنیت به شمار می‌آید بنابراین برای جامعه و مردم ارزشمند هستند.

اونیروی انتظامی را دارای شرایط لازم برای برقراری نظم و امنیت در کشور به ویژه لرستان دانست و معتقد است که همواره می‌شود وضعیت را بهتر کرد.

 استاندار لرستان  گفت: نیروی انتظامی باید مقتدر و در دل خود قدرت داشته باشد و به معنی ظاهری و به لحاظ تجهیزات نیروی انسانی، قدرت واکنش و ضربه زدن در مقابل دشمنان، مجرمان و متخلفان مشت محکم ملت باشد، که در لرستان این چنین است.

او بیان کرد:  علاوه‌بر قدرت، نیروی انتظامی باید اقتدار نیز داشته باشد به‌عبارتی در دل مردم حکومت کرده و جلب اعتماد کند.

خادمی اعتماد مردم را مهم برشمرد و افزود: نیروی انتظامی همچنان که در مقابل اخلالگران نظم و متخلفان  مشت آهنین نظام است، باید در مقابل جامعه رافت و رحمت و ایجاد احساس امنیت در مردم را داشته باشد.

خادمی با بیان اینکه  اعتماد در کنار اقتدار مجموعه را تکمیل خواهد کرد، ادامه داد: به دلیل گستردگی وظایف این نیرو به روز شدن و هوشمند شدن از معیارهای اصلی است چراکه اگر جرائم و ابزارها تغییر می‌کند، نیروی انتظامی نیز باید با جدیدترین تکنولوژی دانش روز و نیروی انسانی تجهیز شود.

او  ابراز امیدواری کرد که نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای نظامی و امنیتی و قضایی همچنان که لرستان را به استان امن تبدیل کرده است این وظیفه را با کمال اقتدار ادامه دهد تا مادام از استان‌های امن کشور با ضریب بالا باشد.

 استاندار لرستان با بیان اینکه  لرستان دارای ظرفیت گردشگری است و گردشگران در سفر به مناطق استان باید احساس امنیت داشته باشند، یادآورشد: داشتن امنیت باعث جذب سرمایه‌گذاران نیز خواهد شد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز