معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان در گفت وگو با خبرگزاری برنا:

برگزاری مجمع انتخابات سازمانهای مردم نهاد لرستان در ۲۶ دی ماه / تمامی مقدمات برگزاری مجمع فراهم شده است

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۷:۴۸
کد خبر: ۹۰۷۴۰۸
برگزاری مجمع انتخابات سازمانهای مردم نهاد لرستان در ۲۶ دی ماه / تمامی مقدمات برگزاری مجمع فراهم شده است
عبدالله عزیزپور به برنا گفت: انتخابات مجمع سازمانهای مردم نهاد لرستان 26 دی ماه برگزار خواهدشد.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ عزیزپور روز شنبه در این گفت وگو با بیان اینکه  برگزاری انتخابات مجمع سازمان های مردم نهادحوزه جوانان  استان لرستان در 26 دی ماه انجام خواهد گرفت ،اظهار کرد: 20 سازمان مردم نهاد حوزه جوانان شرایط شرکت در انتخابات مجمع استان را دارند که از این تعداد 19 سمن شرکت کرده اند .

 او با بیان اینکه  38 نفر در انتخابات مجمع سازمان های مردم نهادجوانان  استان حق رای دارند ، افزود: 15 نفر در این انتخابات کاندیدا شده اند .

 عزیزپوربا بیان اینکه این دومین دوره برگزاری  انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان لرستان است ، تصریح کرد:اولین دوره در سال 95 برگزار شده بود .

 معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه اعضای مجمع به مدت 2 سال به عنوان نماینده سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان فعالیت خواهند کرد ، یادآورشد: پیگیری امورات و مطالبات جوانان استان وایجاد هماهنگی های لازم در راستای فعالیت سمن ها از جمله اهداف  مجمع خواهد بود .

 عزیزپور با بیان اینکه ستاد انتخابات استان با حضور مدیرکل ورزش وجوانان استان و یک سری دیگر از اعضا  برای برگزاری  انتخابات مجمع تشکیل شده است ،خاطر نشان کرد:  جلسات متعددی در این راستا برای بررسی روند انتخابات مجمع برگزارشده است همچنین ثبت نام سمن ها و کاندیداها انجام گرفته و کلیه مقدمات برای برگزاری انتخابات مجمع در تاریخ 26 دی ماه فراهم شده است .

 او با تاکید براینکه 26 سمن در حوزه جوانان لرستان فعالیت دارند ، گفت: همچنان با نگاه کیفی و کمی به دنبال افزایش تعداد سمن های حوزه جوانان در زمینه های مختلف هستیم .

 

 گفت وگو : جودکی نژاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز