صبح امروز صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه همکاری میان خبرگزاری برنا در کرمانشاه و اداره کل کتابخانه های استان

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۹:۵۴
کد خبر: ۹۰۷۴۲۴
در راستای تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر هم افزایی و تعامل دستگاه های فرهنگی کشور تفاهم نامه ای با موضوع "ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در بین جوانان و اقشار جامعه" میان خبرگزاری برنا در کرمانشاه و اداره کل کتابخانه های استان منعقد گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه، این خبرگزاری تفاهم نامه دوجانبه‌ای با "اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه" امضا و تبادل کرد که طی آن برنامه "ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در بین جوانان و اقشار جامعه" را با همکاری مرکز مذکور به اجرا در می‌آورد.

در این تفاهم نامه که در راستای تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر هم افزایی و تعامل دستگاه های فرهنگی کشور است، مقرر شد کتابخانه های استان زمینه استفاده از ظرفیت های مطالعاتی و پژوهشی اعم از مشاوره فنی و منابع موجود در کتابخانه هارا در اختیار جوانان قرارداده و با برگزاری نشست های کتابخوانی، نقد کتاب در حوزه های اجتماعی و فرهنگی با نویسندگان بومی، همایش ها و گردهمایی های فرهنگی موجبات پیشرفت فرهنگ مطالعه را فراهم سازد.

همچنین خبرگزاری برنا در استان کرمانشاه نیز با انعکاس مستمر و بهنگام رویدادهای فرهنگی این نهاد و معرفی فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی و اعضای کتابخانه ها و همچنین معرفی ظرفیت های کتابخانه های استان زمینه ترویج فرهنگ مطالعه و جذب جوانان به این مهم را فراهم آورد.

گفتنی است این تفاهم نامه با هدف اطلاع رسانی از خدمات فرهنگی کتابخانه های عمومی و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی به جوانان و اقشار جامعه با امضای حسام الدین شیخی سرپرست خبرگزاری برنا در کرمانشاه و معصومه حسنی خوانسار مدیرکل کتابخانه های استان کرمانشاه منعقد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز