سومین کنگره جهانی قلب رضوی در مشهد برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۶:۵۵
کد خبر: ۹۰۷۵۸۷
سومین کنگره جهانی قلب رضوی در مشهد برگزار می شود
رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی گفت: کنگره جهانی قلب رضوی با حضور ۱۸ کشور از ۱۷ تا ۱۹ مهرماه به مدت ۳روز در بیمارستان رضوی مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، شبستری اظهار کرد: بیمارستان رضوی مشهد توانسته است در سطح ملی و جهانی کارهای بسیار بزرگی انجام دهد و باتوجه به رویکرد بیمارستان نسبت به سالهای قبل پیشرفت بسیار چشمگیری را داشته است.

وی عنوان کرد:  دانشگاه های علوم پزشکی کشور به همراه با ۴ انجمن بین المللی که بسیار در علوم مربوط به قلب قوی هستند در این کنگره حضور دارند .

شبستری ادامه داد: در این کنگره ۲۰۰ سخنرانی ، ۲۲ عمل بصورت زنده ، ۱۲ میزگرد تخصصی در ۴ سالن مجزا و ۱۲ ورکشاپ ویژه دانشجویان برگزار خواهد شد  که مهمانان بسیار ازشمندی از کشورهای بزرگ اروپایی همچون انگلستان ، آمریکا، ایتالیا و... داریم و در این مسیر، نگرش دقیق و عمیق تولیت آستان قدس رضوی و دیگر مسئولان این آستان مقدس کارگشا بوده و بزرگ‌ترین افتخارمان این است که خدمات ما در سطح جهان با محوریت نام مبارک امام رضا(ع) ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: باید اذعان کرد که ایران سهم و نقشی ویژه در برگزاری کنگره‌های بین‌المللی در جهان دارد و در برنامه‌های قلب دیگر کشورها حداقل شش نماینده از ایران حاضر هستند.

شبستری همچنین گفت: در این کنگره علمی، سخنرانان شاخص و برجسته‌ای حضور می‌یابند و از جمله سخنرانان شاخص ایرانی که در این رویداد حضور خواهند داشت، حجت‌الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند و در تلاشیم تا در این کنگره آخرین علوم و دانش به‌روز در حوزه قلب و عروق را جایگزین شیوه‌های درمانی گذشته کرده و همسو با علم روز دنیا حرکت کنیم.

بعد از شبستری نوبت به سعیدی ، مدیر عامل بیمارستان رضوی رسید و گفت: باتوجه به اینکه حوادث قلبی مهم ترین عامل مرگ و میر می باشد بسیار خرسند هستیم که می توانیم میزبان این کنگره بسیار مهم باشیم 

درپایان این مراسم ۴ عدد اتوبوس با تجهیزات کامل پزشکی شامل اتاق عمل ، آزمایشگاه و ... که امسال توسط آستان قدس رضوی با هزینه ای غالب بر ۱۲ میلیارد تومان خریداری شده بود عازم مراسم اربعین حسینی شد و به مدت ۱۰ روز در عمود ۳۲۰ مسیر نجف تا کربلا ساکن خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز